Mit lehet Krúbiban szeretni?
#3 De hát éppen ez a lényeg. Az emberek többsége annyira képtelen önállóan gondolkodni, hogy még azt is a média mondja meg nekik, hogy milyen zenét szeretnek.
Egyébként van rá nagyon sok példa: Beatrice, P. Mobil, Hobo Blues Band, Bizottság, Vágtázó Halottkémek, Pokolgép, Ossian, Moby Dick, Dalriada, Ektomorf, Kárpátia, stb. Közülük nem egy még külföldön is ismert és népszerű.
#4 Igen, ezek a bandák azért nem voltak a mai értelemben véve menedzselve, mert akkor még nem létezett zenei memedzsment Magyarországon. A zenekarvezető intézte a promózást, a koncerteket és hasonlókat. A Beatricenek még lemezt se engedtek kiadni, ők azért lettek népszerűek, mert elnyomottak voltak, de konkrétan ez is egy kiváló marketingfogás. Minden, ami felfut, annak kell promó, különben senki sem szerez róla tudomást, ez van, fogadd el. A te kedvenc zenekarodnak is van menedzsere, aki úgy tolja őket, ahogy a csövön kifér, mert ez a dolga.
Krúbinak amúgy nemzetközi szinten működő kiadója van, nem valami hulladék influenszerképzőn át működik.
#5 Azért abban szerintem egyetértünk, hogy összehasonlíthatatlanul több marketing van a Krúbi mögött, mint az általam felsorolt bármelyik zenekar mögött.
A másik: az összes általam felsorolt zenekar több mint 10 éves, és ma is népszerűek kivétel nélkül. A Krúbira ki fog emlékezni 10 év múlva?
#6 "összehasonlíthatatlanul több marketing van a Krúbi mögött, mint az általam felsorolt bármelyik zenekar mögött." - Igen, hiszen az ő idejükben nem léteztek még a mai értelemben vett menedzserek, marketingesek és hasonlók... Ami akkor volt, azt az akkori nagyok maradéktalanul kihasználták, mert nem volt más. Most több van, így többet tudnak kihasználni, de ettől nem lesz valaki kisebb előadó. A Beatles sem futott volna be ekkora karriert Brian Epstein és George Martin nélkül.
Krúbi 2017-18 óta töretlenül jelen van a zenei színtéren, képes volt megújulni, változni, fejlődni. Ameddig képes megtartani a zeneírói képességét, addig nem fog eltűnni.
#7 A "rendszerváltás" előtt is ugyanúgy voltak olyan előadók, akiket szándékosan felfuttattak, és akik a csapból is folytak. Máté Péter, Szécsi Pál, Neoton, LGT, Omega, hogy csak párat említsek. Persze ezek között voltak jók is, nem úgy, mint a ma futtatottak között. És igen, a kevésbé jókra is emlékszünk, de pont azért, mert még ők is jobbak voltak, mint a mai sztárocskák. Ezzel szemben akiket én felsoroltam, azok nagy része a mai napig gyakorlatilag ki van tiltva minden médiából, mégis ismertek és sikeresek.
Annyi biztos, hogy a marketing önmagában elég ahhoz, hogy sikeres legyen valaki. Lehet mellette tehetséges is, de nem feltétel - sőt, ma már inkább hátránynak tűnik.
#8 "Annyi biztos, hogy a marketing önmagában elég ahhoz, hogy sikeres legyen valaki." - Teljes tévedés. Futtatás mindenkinek kell, de hiába futtatsz valamit, ha az nem jövedelmező. Egy hulladék influenszer marketinges képes meglovagolni egy hirtelen hype-ot, mert gyors pénzszerzéshez vezet, de egy nemzetközi kiadó nem engedheti meg magának, hogy sz@rt adjon ki.
A futtatás meg annyi, hogy például te megmutatsz a haverodnak egy számot, de ha az a szám egy nulla, akkor hiába mutatod meg 20-szor, a 20. alkalomnál is elutasító lesz, mert nem tetszik neki. És ez nagyban is így működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!