Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Milyen gitárt kellene vennem?

Milyen gitárt kellene vennem?

Figyelt kérdés

A klasszikus gitár mellett döntöttem,(később váltanék majd akusztikusra) mert eléggé kezdő vagyok e téren, és olvastam, hogy kezdőknek ez a legalkalmasabb, viszont ötletem sincs milyen nagyságú gitárt kellene vennem. Alacsony vagyok kb.155cm, magasabb már nem leszek és a kezeim is elég vékonyak, kicsik. Olvastam azt is, hogy a 3/4-es gitárt főként nálam kisebb növésű gyerekeknek ajánlják, de a 7/8-ost meg pont jó lenne (állítólag) magasságban. Emellett persze ott a felnőtt 4/4-es, de azt pedig nálam magasabb embereknek ajánlják.

Szerintetek melyik gitárt kellene választanom?

17/l

2021. máj. 19. 18:48
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha akusztikust akarsz akkor a klasszikust szerintem felejtsd el.

Nem lesz jó választás, mert a hangja nem fog tetszeni és egészen más hangszer hiába tűnik nagyon hasonlónak. Más zenei stílusra, nem elsősorban könnyűzenére készült.

Szóval én javaslok egy AD810-t kezdésnek, teljes méretű gitár teljesen jó.

Alacsonyabbak is használnak teljes méretű gitárokat, nem okoz problémát.(én sem vagyok sokkal magasabb, csak pár centivel de nem éreztem hátrányát a gitározás során)

2021. máj. 19. 18:51
 2/8 Mojjo ***** válasza:
100%

Tökéletesen egyetértek az előttem szólóval. Felejtsd el a klasszikus gitárt, semmi előnye azzal kezdeni, hátránya már annál inkább, ha amúgy fémhúroson szeretnél majd játszani.

Az említett Cort pedig tényleg tökéletes választás.

2021. máj. 19. 19:50
 3/8 anonim ***** válasza:
2021. máj. 20. 09:29
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Azt hiszem meggyőztetek az akusztikus gitárral kapcsolatban. Remélem majd nem bánom meg. Mindenkinek ment a zöld kéz .
2021. máj. 20. 12:23
 5/8 anonim ***** válasza:
100%