Miért van nappal több reklám mint éjjel a kereskedelmi csatornákon?
Egy ideje megfigyeltem, hogy éjjel 1-6 között szinte nincs is reklám a kereskedelmi csatornákon.
Ilyenkor mennyi lehet amúgy a nézettség???
Napközben egy 90 perces filmet nyomnak 130 percig, éjjel az ismétlést meg nem zavarják meg teklámokkal.
Értem, de a kereskedelmieknem nem az a lényege, hogy a reklámokkal keres??
Vagy, hogy állapodnak meg?? Egy nap hány órányi reklám mehet le???
Legalább elosztanák egységesen és nappal nem lenne annyi.
Ezt mondjuk azzal megoldom, hogy több napra bevan állítva a beltéri, hogy mely műsorokat vegye fel és ki tudom hagyni a reklámokat. Vagy késleltetve nézek műsirt.
Nem kell hozzá diploma, és az első válaszoló eszmefuttatásából rájöhettél volna a többi kérdésed válaszára is. :)
Éjjel 1-6 között nézik a legkevesebbet a tv-t az emberek.
Azonban a megrendelők döntik el, hogy milyen időszakra szeretnék ütemezni a reklámjukat.
S ki az aki kifizet több 100e/millió Ft-ot azért, hogy akkor reklámozzák a termékét/szolgáltatását amikor pár olyan ember nézi a tv-t aki kamasz, vagy léhűtő? Azoknak nincs pénzük. S a számuk is kevés.
Ergo inkább fizetnek többet, de akkor többen lássák, és ezáltal neki is több haszna lesz.
Estére meg ha nem kell senkinek reklám, akkor a kereskedelmi csatorna se tud berakni reklámot.
Vagy berakhat, de akkor ingyen reklámoz, ami a mai világban nincs.
Az elosztásos kérdésed is megválaszoltam szerintem. Nekik a főidő az nappal van. Ergo abból gazdálkodnak a legjobban.
Ha pedig még mindig leragadtál a reklámoknál, 2015-ben ajánlom az internetet.
Letöltesz egy filmet és megnézed. Ha kell még a tv-re is át lehet húzni.
S nincs reklám. Akkor állítod meg amikor akarod.
Ha meg sorozat mániás vagy, a magyarokat leszámítva mind fent van már a neten. Ha meg a magyarok, azok is. :) Kivéve 1-2 alig nézettet, de azt meg a tv weblapján lehet visszanézni.
Igen, a bevételek jelentős részét a reklámok adják.
Na de éjszaka hiába adnának reklámokat, ha senki nem nézi. És ezt egyébként sem a csatorna dönti el, hanem az a cég, aki megrendelte a reklámot. Ha ők nem szeretnék ha éjszaka menne a reklámjuk, akkor nem fog éjszaka menni. Miért is fizetnének egy olyan műsorsávért, amit már senki sem néz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!