Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Miért van manapság több...

Miért van manapság több reklám mint műsoridő?

Figyelt kérdés
2014. júl. 29. 10:26
 1/4 anonim ***** válasza:
A reklámozó cégek szeretnének pénzhez jutni az eladásokból. Valamint a műsoroknak is megéri a reklámbevétel. Meg valószínű az adóból is leírható a reklámozásra fordított kiadás. Tehát elég sok oka van a nézőt bosszantó reklámoknak.
2014. júl. 29. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

A médiatörvény nem engedi meg, óránként 12 perc reklámidő a maximum. Azon a szokáson változtattak hogy kevés hosszabb helyett több rövidebb reklám van, ettől érződik úgy hogy több a reklám (mert többször szakítják meg az adást).


Így biztos nincs több reklám mint műsor, különben a csatornákat büntetnék érte. A termékelhelyezés vitt még több reklámot az adásba, ez viszont vele párhuzamosan fut és nem szakítja azt meg.

2014. júl. 29. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
0%
A tudat gyarmatosításának céljából
2014. júl. 29. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
ezt senki se tudja .(de szerintem azért hogy idegesítsék a népet)
2014. aug. 27. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!