Miért van manapság több reklám mint műsoridő?
Figyelt kérdés
2014. júl. 29. 10:26
1/4 anonim válasza:
A reklámozó cégek szeretnének pénzhez jutni az eladásokból. Valamint a műsoroknak is megéri a reklámbevétel. Meg valószínű az adóból is leírható a reklámozásra fordított kiadás. Tehát elég sok oka van a nézőt bosszantó reklámoknak.
2/4 anonim válasza:
A médiatörvény nem engedi meg, óránként 12 perc reklámidő a maximum. Azon a szokáson változtattak hogy kevés hosszabb helyett több rövidebb reklám van, ettől érződik úgy hogy több a reklám (mert többször szakítják meg az adást).
Így biztos nincs több reklám mint műsor, különben a csatornákat büntetnék érte. A termékelhelyezés vitt még több reklámot az adásba, ez viszont vele párhuzamosan fut és nem szakítja azt meg.
3/4 anonim válasza:
A tudat gyarmatosításának céljából
4/4 anonim válasza:
ezt senki se tudja .(de szerintem azért hogy idegesítsék a népet)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!