A médiának köszönhetjük a gyerekeink átalakulását. De hova fajul ez még?
A fiatalok benne vannak ebben a trendi, vagány korszakban, amit a média teremtett meg nekik. És magamutogatós jelleggel, nekik minden vagány, és minden "perfect", ha meglátják az Éjjel-nappal Budapest és társai műsorokat. Ami persze arra szolgál, hogy a trendi ruhákat ráerőltessék az emberekre.
Sajnos nem egyszer látom, hogy az ilyen műsoroknak és társainak, ahol legtöbbször vetkőznek és szexel-nek, mindennap holt részegre isszák magukat benne, tagjai a fiatalok az ilyen műsorok klubbjainak. -Facebook.
És, ha ők nekik a magamutogatás és tükörben fényképezés, ipod annyira tetszik, mert vagány. Akkor sokkal rosszabbá válnak a jövőben. Ezt persze a szüleik előtt nem teszik. Ők ebből nem tapasztalnak semmit.
Minden fiatal a pláza előtt fog kikötni, és holt részegre fogja bulizni magát minden egyes nap. Ennyire segít a média, aminek csak az a lényege, hogy a hírnevük legyen minél nagyobb. Az, hogy a fiatalokat ezek a műsorok mennyire változtatják meg, az őket nem érdekli.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt ugye vágod, hogy már Szókratész is ugyanezeket a dolgokat mondta?
"Our youth now love luxury. They have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for their elders and love chatter in place of exercise; they no longer rise when elders enter the room; they contradict their parents, chatter before company; gobble up their food and tyrannize their teachers."
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ember nme majom, hogy másokat utánozzon! Ha meg utánozó majom mégis akkor vagy nagyon unja magát, vagy azt hiszi, ezektől lesz menő, h Amnesia, IPhone, Adidas stb márkákat élteti&vásárolja nagyüzembe! Akinek a márkák jelentik a életet, vagy nagyon depisek és emiatt igen sza....... az életük, vagy kisebbségi komplexusuk van.
A kínaiba is vannak szép ruhák attól, mert nins rájuk nyomva, h Nike v Adidas v Amnesia v Givenchy stb, mert nem a ruhák márkája a fontos, hanem a kinézete. És a márkákra visszatérve: a turkálókba olyan rémesen olcsó márkásab rucikat találsz, hogy még! Pl olyan helyekről annyi Adidas meg Puma pólóm meg cipőm van, h még, és 3000-nél többet egyre se kellett elsóznom...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!