Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Tényleg kérhetnek érte pénzt?

Tényleg kérhetnek érte pénzt?

Figyelt kérdés
A Digi tv-nél van előfizetésünk, kb. 2 hete nincs élvezhető műsor, egy csomó csatorna hiányzik is. Bejelentettük a hibát, erre közölték, hogy 2500 Ft-ért mindjárt ki is jönnek megnézni, hogy mi a baj. De ha mi előfizetünk egy szolgáltatásra, nem az ő kötelességük biztosítani, hogy legyen is?
2009. okt. 19. 15:25
 1/2 anonim ***** válasza:

Nyilván egy logikus világban nem kérhetnek ilyenért pénzt, ha egy szolgáltatással baj van, akkor azt kötelességük javítani, hiszen nem a semmiért fizettél.


Viszont a minőségi hibában lehet, hogy a te tévéd a ludas, arról viszont ők tényleg nem tehetnek.


Mindenképp szedjétek elő a szerződéseteket, és olvassátok el az ide vonatkozó pontokat a szolgáltató kötelezettségvállalásáról.

2009. okt. 19. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Biztos, hogy nem a tévé, mert egyszerre két tévé nem döglik be. És van olyan, hogy pl. Rtl nincs, de Minimax az van...

A beltéri, meg a kültéri is a Digitv tulajdona, én nem vettem meg... :S

2009. okt. 19. 15:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!