Tényleg kérhetnek érte pénzt?
Figyelt kérdés
A Digi tv-nél van előfizetésünk, kb. 2 hete nincs élvezhető műsor, egy csomó csatorna hiányzik is. Bejelentettük a hibát, erre közölték, hogy 2500 Ft-ért mindjárt ki is jönnek megnézni, hogy mi a baj. De ha mi előfizetünk egy szolgáltatásra, nem az ő kötelességük biztosítani, hogy legyen is?2009. okt. 19. 15:25
1/2 anonim válasza:
Nyilván egy logikus világban nem kérhetnek ilyenért pénzt, ha egy szolgáltatással baj van, akkor azt kötelességük javítani, hiszen nem a semmiért fizettél.
Viszont a minőségi hibában lehet, hogy a te tévéd a ludas, arról viszont ők tényleg nem tehetnek.
Mindenképp szedjétek elő a szerződéseteket, és olvassátok el az ide vonatkozó pontokat a szolgáltató kötelezettségvállalásáról.
2/2 A kérdező kommentje:
Biztos, hogy nem a tévé, mert egyszerre két tévé nem döglik be. És van olyan, hogy pl. Rtl nincs, de Minimax az van...
A beltéri, meg a kültéri is a Digitv tulajdona, én nem vettem meg... :S
2009. okt. 19. 15:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!