Milyen módszerrel mérik a kereskedelmi televiziók a nézettséget és hogyan jelent ez effektíve pénzt /bevételt/ a csatornáknak?
Figyelt kérdés
Öldöklő harc folyik a kereskedelmi TV-knél a nézőkért. A nézettség hatalmas profitot hoz. De mi ennek a menete?2009. szept. 27. 15:19
1/1 anonim válasza:
Van ilyen talán 1000 fős tesztközönség, akiket "figyelnek" a médiakutatók. Ez elég vegyes, öregek-fiatalok, gazdagok-szegények, stb. És belőlük vonnak le következtetést az egész társadalomra.
Pénz pedig a reklámokból van. A reklámozók számára a legfontosabb a 18-49-es korosztály. Minél többen nézik abból, annál több pénzt kérhet a csatorna egy reklámért és annál többet hajlandók is kifizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!