Áramszünet után miért nincs adás a műholdas digitv-n? Mit csináljunk?
szolgáltatóé a készülék vagy használtan vetted?ez fontos kérdés mert ha szolgáltatótól vetted és még garanciás akkor reklamálhatsz hogy cseréljék ki mert lehet hogy a készülék a hibás.ha szolgáltatótól van de már nincs rá garancia akkor kérhetsz tőlük másik beltérit(persze nem adják ingyen sajna)
ha az antenna van rosszul beállítva azt a szerelő beállítja.
ha meg hibás az antenna az készpénzbe fog kerülni(mármint hogy kicseréljék).
Ezt írja ki:
Smartcard status: 3 jegyzet - CA riasztó - smartcard kivéve
Zavart csatorna.
Már lassan 5 éve van meg, újonnan kaptuk a szolgáltatótól a beltérit, meg mindent. Kb. fél éve éjszakára áramtalanítunk mindent, de mikor reggel vissza dugtam a konektorba semmi baja nem volt. Pár hete, mikor vissza dugom reggel a konektorba, ezt a szöveget írja ki, de 2-3 óra múlva helyreáll minden magától. Tegnap egész nap nem voltunk itthon és megint áramtalanítottuk, és megint kiírta ezt a szöveget, és még most sem állt vissza, még mindig kiírja ezt az üzenetet. Viszont egy zenecsatorna már tegnap is ment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!