Veled is előfordult?
Ebben a hónapban nov.30-án jár le az UPC kábel Tv szerződésünk. Pár nappal ezelőtt felhívott az UPC-től egy férfi, gondolom értékesítő lehetett és közölte, hogy tudjuk-e, hogy lejár 30-val a szerődés. Mondom igen. Megkérdezte, hogy megszeretnénk-e hosszabítani. Mondom neki, hogy NEM. Erre megkérdezi, hogy megtudhatnám, hogy miért nem? Na erre nagyon berágtam. Newkem ez a beszélgetés úgy jött le, hogy mindenáron próbálta volna ránktukmálni, hogy hosszabítsuk meg.
1. Ha meg akarjuk hosszabbítani, akkor szépen bemegyünk az UPC-hez és megtesszük.
2.Baromi idegesítő, hogy ezzel zaklatják az embert, bár tudom, hogy szerencsétlennek ez a munkája.
3. Minek kell már hónap elején telefonálni, amikor csak hónap végén jár le a szerződés.
4. Egyátalán minek kell ilyennel zaklatni az embert. Aki megakarja úgyis megfogja hosszabítani, aki nem az NEM. Tartsák az emberek döntését tiszteletben!
Elképesztő, hogy mik vannak, hogy mennyire rámennek a pénzre.
Egyébként meg minek hosszabítsuk meg, amikor alig van időnk tévézni, nagyon ritkéán nézzük az UPC-t, fölösélegesen meg nem fogunk érte fizetni.
minden szolgáltató ezt csinálja
"hálóval" próbálják fogni az előfizetőket
ne háborodj fel ezen
teszik a dolgukat...
Ránk valami egészen más előfizetést akartak sózni, nem tv-vel kapcsolatos, de ugyanez volt. Mondtam, hogy nem, és rákérdezett, hogy miért nem. És erősködött. Ez engem is idegesít. De a te eseted egy kicsit más, szerintem ezért nem kéne igy fennakadni.
1. Nem biztos, hogy mindenki úgy fejben tartja a szerződés megkötésének időpontját, tehát nem baj, ha értesítenek róla. Lehet, hogy számodra ez zaklatás, de lehet hogy másvalakinek meg jól jön, mert elfeledkezett volna róla. Ők meg nem gondolatolvasók, hogy tudják, hogy te tisztában vagy vele, vagy sem.
2. Nem mindegy, hogy hónap végén telefonál, vagy 2 nappal előtte, ha számodra ígyis úgyis "zaklatás" ez a telefonbeszélgetés? Így legalább van idő átgondolni, utána nézni a dolgoknak, mint hogyha utolsó pillanatban szólnának.
3. Azért kérdezte meg, hogy miért nem, mert tudni akarja, hogy mi lehet az oka, hogy nem vagytok megelégedve velük. Mert ha meg lennétek, akkor meghosszabbítanátok a szerződést. És a válaszod esetleg építő jellegű kritika lehet.
4. Arról meg nem ők tehetnek, hogy ti nem használjátok ki az előfizetést.
Abban van igazság, hogy nagyon rámenősek, de hát ez a dolguk. Mindenesetre azért nem kell így kiakadni csak azért mert érdeklődött, hogy náluk maradtok, vagy sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!