Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Hol találok magyar subot a...

Hol találok magyar subot a Megaman Axess epizódjaihoz (8-52-ig kellene)?

Figyelt kérdés
2011. máj. 28. 01:08
 1/10 anonim ***** válasza:
[link] -on nézd meg.
2011. jún. 19. 10:55
 2/10 A kérdező kommentje:
Sajnos nem találtam:(
2011. aug. 22. 15:38
 3/10 wakabayashi ***** válasza:
100%

Talán még sehol, mivel épp dolgozok rajta, fiam... Amúgy is 51 részes a Rockman.EXE Axess... Nem összekeverendő az amerikai vágott verzióval.

waka voltam, az Urahara Shopból

2011. szept. 17. 09:30
 4/10 wakabayashi ***** válasza:
100%
Ja és angol felirat csak az első 37 részhez van, szóval még várhatod a feliratot.
2011. szept. 17. 09:31
 5/10 A kérdező kommentje:

Nagyon köszi waka:)

Elkezdtem egy pár részt, csak az a baj, hogy iszonyatos amatőr vagyok és elég nehéz így (a párbeszédekkel nincs bajom, az időzítés nagyon gáz). Nem tudom, hogy a beavatottak hogyan képesek 1 hét alatt akár egy részt is állati jól beidőzíteni. Aegisubot használok, mint említettem, nagyon kezdő szinten.

2011. dec. 4. 21:16
 6/10 A kérdező kommentje:

Még vmi...

A kérdést meglehetősen gyorsan és meggondolatlanul gépeltem be és úgy is hagytam. Tudom, hogy az Axess 51 részes, csak lehetséges, hogy félrenyomtam. (Este lassabban fogom fel a külvilágból érkező ingereket.

2011. dec. 4. 21:17
 7/10 wakabayashi ***** válasza:

Nincs mit. És sry a korábbi, kissé bunkó stílusom miatt, nem szoktam olyan lenni. xd

Én letöltöttem az összes rész koreai feliratát egy koreai oldalról, de azoknak elég siralmas az időzítésük, ezért én csak módosítgatok minden sor időzítésén.

Annyira nem bonyolult időzíteni megtanulni, csak nem vagyok jó tutoriálásban XD Egész jó ütemben haladok a részekkel, csak sajna 37. rész után nincs angol felirat.

Egyébként tudsz japánul? Ha igen, az nagy segítség lenne számomra, 38. résztől kezdődően Xd

2011. dec. 16. 13:57
 8/10 A kérdező kommentje: