Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Tapasztaltatok hibát az...

Tapasztaltatok hibát az elmúlt napokban a Telekom TV-nél?

Figyelt kérdés

Március 15. óta szakadozik a tévéadás. Telekom TV-re vagyunk előfizetve, három tévé, három beltéri egység, egy modem, négy jelerősítő. Kezdetben kiment a tévéadás, ezt írta ki: Betöltés sikertelen. Hiba E105.

Aztán a későbbiek során Hálózati hibát írt, de volt, hogy megint az előzőt. Pénteken a Film4-et néztük, a film utolsó néhány percénél akadt meg az adás, utána hol visszajött, hol meg kiment. Másnap a TV2 Play-t néztük, 4 részt a sorozatunkból, de állandóan kiléptetett az alkalmazás és nem volt hálózati kapcsolat. Vasárnap is többször elment rövidebb percekre az adás, akkor az Izaura TV ment. Hétfőn csak 17 óra után, direkt egész nap be volt kapcsolva az egyik tévé, mindig nézte valaki, de csak egyszer jelentkezett a hiba. Ma viszont áramszünet volt az utcánkban, azóta meg egyáltalán nem volt tévéadás.

Hétfőn délelőtt nálunk volt egy szerelő, de azt mondta, biztos a jelerősítő miatt van, az szar, váltsunk át vezetékesre, de őt hívjuk mindenképp. Nem csinált semmit, csak kioktatott. Holnap ismét jön szerelő.

Többször hívtuk az ügyfélszolgálatot. Volt olyan, aki azt mondta, a napokban történt rendszerfrissítés zavarhatta meg a dolgokat, volt, amelyik szerint az nem volt rá hatással. Volt, amelyik azt mondta, csatornafüggő, hiába mondtuk, hogy minden nap mást néztünk. Volt, aki a jelerősítőt okolta, noha azokon minden led világított. Az egyik jelerősítőn ment csak ki egyszer-egyszer a jel. Viszont a beltéri egységen a kék led ma egyáltalán nem világított, a napokban az újraindítások után is nehezen jött vissza.

Tapasztaltatok ilyet?



márc. 19. 19:51
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem.
márc. 19. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nincsen semmiféle hiba.
márc. 21. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
Smart boxnál a vezetékes kapcsolatot ajánlják, wifi-vel le fog fagyni. Mindenképp vezetékes kapcsolatot használj, azzal nem dok gond szokott lenni.
márc. 22. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Ha okoswifire van csatlakoztatva a box, akkor érdemes kipróbálni direktbe a routerbe belekötni az ethernet kábelt, ha megoldható. Ha nem, akkor beszélj az ügyfélszolgálattal.
márc. 31. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!