TelekomTV időtúllépés, nem elérhető, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Figyelt kérdés
Van egy settopboxos tévénk. Anyukám ma szerette volna bekapcsolni, de folyamatosan csak tölt, majd a kérdésben írt üzenettel jön egy hibaüzenet "Alkalmazás betöltési hiba, időtúllépés" címmel. Próbáltuk áramtalanítani, ki-e be kapcsolni a boxot, tévét, semmi. Internet, telefon, minden más működik. Próbáltuk hívni az 1414-et, de amikor jön a várakozó zene, bemondja egy hang, hogy a szolgáltatás jelenleg nem elérhető, próbáljuk meg később, ilyen meg még sosem történt velük ügyfélszolgálat hívásakor. Valakinek van valami ötlete? Nem tudjuk felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ha egyszer az sem elérhető :D2023. jan. 23. 18:40
1/2 anonim válasza:
A Telekom oldalán van olyan, ahová beírhatod a panaszt, nekem egy nap után jöttek és megjavították.
2/2 A kérdező kommentje:
Végül chaten keresztül sikerült 2 óra alatt megoldani.
2023. jan. 23. 22:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!