Nem kontraproduktívak a reklámok a hirdetőknek?
Nem csinálnák, ha nem érné meg. A szándékosan idegesítőek még jobban megmaradnak benned, és tudat alatt akkor is az eszedbe jut a márka, ha utálod a szponzorációs módszereiket (pl. Alza). Sokan szokták hangoztatni, hogy ezek miatt már csak azért sem fogsz ott vagy olyan terméket vásárolni, de sokan feladják az elveiket, ha olcsóbban megvehető valami.
És akkor is csinálnák, ha nem érné meg. Mert máshogy nem fog eljutni a köztudatba egy márkanév, csak reklámok által. Hiba lenne nem hirdetni a termékedet, miközben a konkurencia is ezt csinálja, a piaci helyzet pedig fontos.
"Amiről nem tudod, hogy létezik, azt nem tudod megvenni sem" - De ha a boltban nézelődsz és válogatsz a polcokon, olyant is megvehetsz, amit nem reklámoznak. A reklámok sem mondanak többet, mint ami a termékek csomagolásán szerepel.
Nem úgy kell vásárolni, hogy megyek, veszek egy X márkájú tejet meg egy Y márkájú tusfürdőt, mert annak jó a reklámja. :D
Nyilván, de ha a lakásod fűtéskorszerűsítésén gondolkodsz és nem tudod eldönteni, hogy a gázkonvektort modernebb konvektorra cseréld, gáz központi fűtésre vagy inverteres klímára, miközben neked a norvég fűtőpanel felelne meg a legjobban, de arról meg azt sem tudod, hogy létezik akkor azt választani sem tudod.
Ha viszont látsz egy *valamilyen* márkájú norvég fűtőpanel reklámot a *barkácsáruház* akciós újságjában, akkor utána tudsz olvasni és vehetsz egy *akár valamilyen* márkájút *akár valahol máshol*.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!