Nem túlzás a reklámok mennyisége egyes kereskedelmi adókon?
Múltkor az egyik ilyen csatornán néztem a híradót, ami elvileg 20:25-ig tartott a műsor szerint. 20:09-kor elköszönt a hírolvasó. Ekkor néztem meg a műsorújságot, és láttam, hogy a következő műsor 20:25-kor kezdődik. Gondoltam, akkor még folytatódik a híradó, mondjuk, az első felében leadták a magyar híreket, aztán majd jön a második fele a nemzetközi híradásokkal.
Fenéket. Reklám reklám hátán, majd a csatorna logója, utána megint reklám, megint a csatorna logója, aztán műsorajánló, csatornalogó, majd a változatosság kedvéért megint reklám. Közte olyanok, amiket 10 perccel korábban már leadtak. Végül 20:25-kor elkezdődött a következő műsor.
A híradóként aposztrofált műsorból 9 perc volt a tényleges híradó, és utána 16 perc tömény reklám.
Miért hagyjuk ezt? Az ilyen csatornákat bojkottálni kellene.
A reklámok egy dolog miatt hasznosak: ki lehet menni pisilni filmnézés közben. De arra nem kell 16 perc!😀
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!