Nem túlzás a reklámok mennyisége egyes kereskedelmi adókon?
Múltkor az egyik ilyen csatornán néztem a híradót, ami elvileg 20:25-ig tartott a műsor szerint. 20:09-kor elköszönt a hírolvasó. Ekkor néztem meg a műsorújságot, és láttam, hogy a következő műsor 20:25-kor kezdődik. Gondoltam, akkor még folytatódik a híradó, mondjuk, az első felében leadták a magyar híreket, aztán majd jön a második fele a nemzetközi híradásokkal.
Fenéket. Reklám reklám hátán, majd a csatorna logója, utána megint reklám, megint a csatorna logója, aztán műsorajánló, csatornalogó, majd a változatosság kedvéért megint reklám. Közte olyanok, amiket 10 perccel korábban már leadtak. Végül 20:25-kor elkezdődött a következő műsor.
A híradóként aposztrofált műsorból 9 perc volt a tényleges híradó, és utána 16 perc tömény reklám.
Miért hagyjuk ezt? Az ilyen csatornákat bojkottálni kellene.
A reklámok egy dolog miatt hasznosak: ki lehet menni pisilni filmnézés közben. De arra nem kell 16 perc!😀
A 20:25-ig tart és a 20:25-kor kezdődik a következő nem ugyanazt jelenti.
A másik kérdés, hogy ez mindennap így van-e, vagy egyszeri esetről van szó.
"Az ilyen csatornákat bojkottálni kellene." Bojkottálhatjuk, ha nem nézik, nem marad így.
"ki lehet menni pisilni filmnézés közben. De arra nem kell 16 perc!" Akkor lehet vacsorát csinálni. :)
Direkt nem írom, mert már másikaknál is volt korábban hasonló megfigyelésem, azoknál is 20-25 perc egy reklámblokk, a film meg közte kb. negyed óra.
Már elég régóta nemigen nézek tévét, esetleg néha egy-egy ismeretterjesztő csatornát (de azokon még normális hosszúságúak a reklámok) most csak véletlenül alakult úgy, hogy megnéztem azt a híradót, de nem sokra mentem vele.
És azon túl, hogy erőszakosak, totál haszontalanok is, mert a története némelyiknek ha meg is marad bennem valamiért, a reklámozott márkanév szinte soha. Egyesekből meg ki sem derül, hogy valójában mit is reklámoznak.
A hüvelygombás reklámot meg skippelem, elvégre fel is szólítanak rá benne erre!
Meg fogják oldani, hogy online filmnézés közben is reklámokba ütközzünk! Majd, ha már túl kevesen néznek tévét.
Tartok tőle, hogy egyszer eljutunk odáig, hogy kötelező lesz megnézni a reklámokat. Láttam filmeket, amik erről szóltak, egyelőre hihetetlennek tűnik, de szerintem eljutunk odáig!
Hisz, ha megnézzük, egy csomó kereskedelmi adónak kizárólagos lényege a reklám. Nem a filmek, műsorok, hanem a reklám. Hiszen a müsor, amit keadnak, nem más, mint sorozatok ismétlése végtelenítve, ugyanazoknak a filmeknek a vetítése újra és újra.
Nem embernek tekintenek minket, hanem vásárlóknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!