Miért van az, hogy az Aréna4 egyszer elérhető, egyszer meg nem?
Van egy ilyen sportcsatorna, hogy Aréna4.
Egyszer már tapasztaltam, hogy elérhető volt, de utána elvették és meg kellett rendelni, most pedig megint elérhetővé tették.
Mitől függ ez, hogy néha oda adnak egy csatornát, néha elvesznek?
Van az a szó, hogy promóció. Azt jelenti, hogy egy szolgáltató elérhetővé tesz egy csatornát azoknak is, akiknek nincs a csomagjukban. Teszi ezt azért, hogy amikor elveszi, hiányt gerjesszen. A paraszt fel se fogja, hogy a csomagjában nem szerepel az Arena 4, csak azt veszi észre, tegnap volt, ma már nincs. Betelefonál, hogy hova lett? Ő fizet rendesen! Ezt érdemli? Aztán kapja a hideg vizet a nyakába, hogy 1 hónapig elérhető volt, amúgy nincs a csomagban, ha kell válts arra a csomagra, drágább lesz a havi számla.
Aztán eldöntöd, kell-e vagy sem. Jaj, hogy ez etikátlan? Oszt a Tesco-ban, mikor a Milka hostess csajokkal kóstoltat? Ugyanez.
Szerintem a promóciós jelleggel alacsonyabb csomagokban is elérhető csatornák, nem etikátlanok. Általában a szolgáltató fel is hívja a figyelmet rá pl. a honlapján, hogy bónuszcsatornaként bizonyos időre melyik csatorna érhető el. A Telekomnál pl. minden hónapban van egy olyan csatorna, mely az adott hónapban majdnem (kivéve a közszolgálati csomag előfizetőit) elérhető.
Régebben a Mindig TV-n is volt ilyen, mondjuk ott az EPG első sorában szerepelt, hogy mettől meddig kódolatlan.
Amikor valaki előfizet egy tévészolgáltatásra, felhívják a figyelmét, hogy hol tudja nyomonkövetni az ÁSZF változásokat, így mindig képben tud lenni, hogy mely csatornákat tartalmazza pl. a tévécsomag, amire előfizetett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!