Manapság miért csinálnak ilyen gyér reklámokat (különösen a bankoknak)? Kicsit olyan érzést kelt az enberben, mintha csupa begombázott marketinges ötletelné ki ezeket a marhaságokat.
Figyelt kérdés
OTP reklám: A nő randira megy és a búcsú pillanatában a pasas nem csókolja meg, majd a nő hazamegy, beiratkozik online egy virágkötő tanfolyamra, ahol aztán megismer egy másik fószert. Mi a f.sz ez? Mégis mi ebben a logika?
Sberbank: Néhány örjöngő barom egyfajta tehetségkutatóban, majd ezt ki tudja hogyan, de rávezetik egy banknak a reklámjára.
Meg ott van még - bár ez nem bankos reklám - a Müller Riso, ahol teljesen indokolatlanul megjelenik egy medve... Most komolyan...
2020. okt. 31. 22:21
11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az Emesés nagyon jó volt. De a maiak néhány kivétellel rosszak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!