Manapság miért csinálnak ilyen gyér reklámokat (különösen a bankoknak)? Kicsit olyan érzést kelt az enberben, mintha csupa begombázott marketinges ötletelné ki ezeket a marhaságokat.
OTP reklám: A nő randira megy és a búcsú pillanatában a pasas nem csókolja meg, majd a nő hazamegy, beiratkozik online egy virágkötő tanfolyamra, ahol aztán megismer egy másik fószert. Mi a f.sz ez? Mégis mi ebben a logika?
Sberbank: Néhány örjöngő barom egyfajta tehetségkutatóban, majd ezt ki tudja hogyan, de rávezetik egy banknak a reklámjára.
Meg ott van még - bár ez nem bankos reklám - a Müller Riso, ahol teljesen indokolatlanul megjelenik egy medve... Most komolyan...
Anno (kb. 20 éve) mikor ment a TV-ben erről sosem kapcsoltam el. Elég terjedelmes reklám, 4 perces, tudtommal Geszti Péter rendezte.
Ma bankhitel meg gyógyszer meg áruházi reklám van.
#3 ne is mond!
Megőrülök ettől a debil hangú zöld gnómtól.
Jah és az "apa szalad a hasa után" kezdetű igénytelen 5 éves szintű ceruzarajz?
És akkor még ott vannak a gusztustalan körömgomba/hüvelygomba/taknya-nyála folyik a bácsinak... jellegű reklámok, amit természetesen vacsoraidőben kell sugározni. :(
Az sem semmi, amikor reggel hatkor hármas hangerőn konkréatan üvöltenek a reklámok.
u.i.: A BP Bank 2008-as "köszönjük Emesés" reklámjára emlékeztek még? :) Az például jópofa volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!