Van olyan ember aki megnézi a reklámokat a tv-ben ?
Sosem értettem, hogy lehet ez a reklámozási mód hatásos. A reklámok ostobák, buták, idegesítőek, hazugok, logikus hogy az emberek elkapcsolják a csatornát, kikapcsolják a tv-t, de minimum a hangot lekapcsolják. Ezenkivűl, már rég nem probléma felvenni a műsort, áttekerni, kivágni a reklámot, és úgy megnézni. Biztos voltam benne, hogy ez a fajta reklámozás megszűnik mostanra, de inkább csak tőbb lett az elmúlt években.
De ki nézi, van akít nem iritál az az ostobaság ami a reklámokból árad ? Legalább 10 éve nem láttam reklámot a tv-ben, mert csak felidegesítene, és könnyű elkerűlni.
Nem a reklámnézettség számít, hanem a reklám köré ütemezett műsorok nézettsége, mert ez szabja meg a reklámsáv árát. A reklámozónak pedig az is elég, hogy potenciálisan hány ember láthatja majd azt, ezért nem tűntek el a reklámok a tévéből.
Azt nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy senki nem néz reklámot és mindenkit zavar. Ezen az elven az ékszertévé vagy a teleshop sem létezhetne, hiszen ezek kizárólag reklámból állnak, és mégis nézik-veszik azokat a szarokat.
az emberek elkapcsolják a csatornát ... nem biztos, mert nem tudod meddig tart a reklám
kikapcsolják a tv-t ... ha a műsor további részét is meg szeretné nézni nem hiszem
de minimum a hangot lekapcsolják ... ez még akár előfordulhat, én régebben teletextet olvastam közben
már rég nem probléma felvenni a műsort, áttekerni, kivágni a reklámot ... ezzel szerintem az átlag tévénéző nem fog szórakozni, akármilyen készülékről nem tudod kimenteni a műsort, hogy kivágd belőle a reklámot, áttekerés esetén meg később kell kezdeni a műsor megnézését, feltéve, hogy vagy műsorvisszanéző funkció
Biztos voltam benne, hogy ez a fajta reklámozás megszűnik mostanra ... Egyes külföldi IPTV szolgáltatók már megoldották, hogy a reklámblokkok alatt Téged érdeklő reklámok jelenjenek meg a más eszközökön pl. a mobilon, számítógépen jellemző érdeklődési köreidnek megfelelően.
Én inkább arra volnék kíváncsi, hogy vajon megtérül-e nekik, mert amennyire tudom, elég drága a reklám, most pl ha 1 misit kérnek, de ennél biztos többet, egy fél perces csoki reklámért ami pl 200Ft, akkor legalább 5000 olyan vásárlót kell szerezniük aki amúgy nem vett volna csokit.
Bár amúgy meg más kérdés, hogy na, ha nem is nyom el a reklámról az ember, azért azt nem hiszem, hogy sok olyan van aki feszült figyelemmel is kíséri őket, max addig elszöszmötöl mással, kimegy konyhába bármi, aztán ha hallja hogy a műsor kezdődik, akkor nézi tovább.
Na meg a célközönség ugye az idősebb korosztály, mármint a fiatalabb réteg már nem nagyon néz klasszikus módon TV-t, ami meg online van reklám vagy telefonon aki akarja blokkolja, tiltja a sütiket stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!