Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Vodafone/UPC tökmindegy, mi...

Vodafone/UPC tökmindegy, mi az, hogy "nincs előfizetés a csatornára"???

Figyelt kérdés
Egy csomó csatornára, amire Évek Óta előfizetünk, most úgy döntött a Voda/UPC, hogy nem, nekünk nincs rá előfizetésünk, és olyanoakt nem hoz be, mint Viasat 6, Nickelodeon, Disney meg a franc tudja mi. Telefonálok már több, mint másfél órája, de b_sszák felvenni. A nettel kapcsolatban rengetegszer jelezve lett már, hogy hónapok óta egy hulladék az egész, de csesznek visszajelezni, sőt, 3 hónappal ezelőtt mikor majdnem kirúgtak, mert itthonról kellett dolgoznom, mennem kellett volna egy fontos megbeszélésre, de net 13 órán át(!!!) nem volt, akkor 5 órán keresztül csücsült a telefon az asztalon, kihangosítva, hogy "majd kapcsolnak valakit", aztán egy bot üzenet lekoppintott annyival, hogy "Nem előretervezett karbantartás folyik, köszönjük türelmét" ÉS LETETTE. Mi ez a szánalom? Mármint... Komolyan, mi ez a foshulladék? Átvették azt a rohadt céget, mindenki javulásra számított, ők is azt ígérték, erre ezerszer rosszabb lett mint volt? Ez most mi?

#szolgáltatás #Vodafone #UPC #Internet, TV #Foshulladék
2020. aug. 21. 11:48
 1/3 anonim ***** válasza:
2020. aug. 21. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Bár én nem vagyok előfizető, de állításuk szerint semmiféle olyan technológiai vagy személyi változás nem történt március óta, ami ezt okozná. A telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlenségét én inkább annak számlájára írom, hogy a call centereket is home office-ba küldték, és hát azóta nem csak ők, hanem a Telekom is egészen furcsa helyzeteket produkál, pl. mire odakapcsolnak fél perc felvenni a headsetet az ügyintézőnek, hogy rendesen halljuk egymást. :/
2020. aug. 21. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
A Vodafone Hungary facebook-oldalán rengetegen panaszkodnak most, hogy napok óta nincs net, nincs tv, vagy csatornák eltűntek stb. Úgy tűnik, nem zavarja őket, vagy nagyon nem sikerül megoldást találniuk. Én megpróbálnám zaklatni őket még, bár nem tudom meddig bírnák az idegeim... Talán írnék egy emailt, hogy akkor legyenek kedvesek csökkentett összegű számlát küldeni legközelebb, és bontsunk szerződést (ha elérhető más szolgáltató a lakhelyemen).
2020. aug. 21. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!