#1: Nincs rá magyar szó. Olyan emberekre használják, akik pénzért cserébe reklámoznak különböző termékeket (pl. ruhákat, ételeket) youtubeon, instagramon és más közösségi oldalakon.
2019. ápr. 3. 17:08
3/10 anonim válasza:
Magyarul reklámügynökök.
2019. ápr. 3. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Van magyar neve: véleményvezér. Olyan "civil", de felkapott emberek, akik képesek a nagy rajongói tömeghez szólni, befolyásolni a vásárlási szokásaikat. Ezért érdemes a cégeknek is megvenni őket, mert az ő szócsöveik lehetnek. Nézőpont kérdése hogy egy véleményvezér az pejoratív szó-e vagy sem, hiszen úgy is veheted hogy eladják magukat a pénzért, meg úgy is, hogy megválogatják hogy kiket reklámoznak és az minőséget jelent. A magyar influencerek jellemzően eladják magukat, hiszen örül a szerencsétlen hogy pénzt kap, és ezért sokan gátlások nélkül bármit hirdetnek, csak fizessen.
2019. ápr. 3. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Attól függ milyen témában: Kulcsár Edina minden trasht reklámoz és sok követője is van, ugyanez a Kasza család. Akkor nyilván ott van mondjuk az edzés: Rubint Réka, Kiss Virág mondjuk, az anyukás témában pl Laskóy Noémi, Vasvári Vivien, beauty: Kovács Dorottya, Szabó Hédi, tinik között Nagy Liza stb. (Nem feltétlenül ők a legnagyobbak, nem csináltam kutatást, hasra ütöttem.
Nem lehet ilyen kijelenteni, hogy ki a legnagyobb mert lehet, hogy mondjuk X-nek van a legtöbb követője de mondjuk ő egy anyuka akit azért követnek mert cukik a gyerekei tehát hiába reklámoznál vele edzős cuccokat, a követői nagy részénél nem érne célt. Ez nem ilyen egyszerű, hogy ki a legnagyobb, érdemes kategóriákra lebontani.
2019. ápr. 3. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Ja, azt kihagytam, hogy sokan nem szégyellnek ám követőket venni maguknak, és lehet, hogy ránézésre van 150.000 követője miközben kap egy képre 1500 likeot. A szám sokszor nem tesz semmit sajnos. 🤷♂️
2019. ápr. 3. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Tévedtek, ennek a "foglalkozásnak" van magyar neve, ingyenélőnek, élősködőnek, naplopónak hívják.
Aki tényleg "véleményvezér, számomra azok olyanok akik tettek is le valamit az asztalra, tehát NEM az instagarmnőcik, a celebek, meg a videósok. Hanem sportolók (kivéve focisták), színészek. Magyarok közül mondjuk Hosszú Katinka. Ő tett annyit az asztalra hogy számítson a véleménye.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!