Inkább nekem az a kérdés az emberek miért kattannak minden butaságra csak mert Influencer cége vagy terméke?
Valaki feltette ezt a kérdést:
https://www.gyakorikerdesek.hu/szorakozas__sztarok-bulvar__1..
Mert a (föleg a 9-12 éves) gyerekek esetleg tinik idolizálják öket és mivel fanok kell a termékük mert attòl leszek igazi rajongò meg menö. Amùgy tényleg eszement hogy olcsò kinaí dolgokra rányomtatjàk a nevük és 4x annyiért eladják. Itt föleg magyar infuencerekröl, youtuberkròl stb beszélek. Meg az influencernek az a dolga hogy reklámoz dolgokat amit majd miatta megvesznek.
De azért vannak olyan hírességek akiknek a cége tényleg ér valamit, inkább külföldön. Pl. ott volt (mert asszem már nincs) Zendayanak a ruhamárkája amiben azért tényleg (ha nem is teljesen neki de egy pár embernek) volt munkája. Viszont külföldön is vannak rossz példák. Pl. Millie Bobby Brown Florence. Szerintem kb. minden krémjükbe ugyan az van (pròbàltam) a kiscsaj meg szed belöle egy rakat pénzt mert a fanok megveszik. Amùgy nincs bajom Millivel csak iszonyat gagyi cuccost adnak el az ö nevén sok pénzért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!