Hogy kell történetet írni a M. A. G. U. S. szerepjátékhoz?
Nem tudom, hogy mi a probléma. A MAGUS egy asztali szerepjáték. Van hozzá egy alapkönyv, ez tartalmazza a szabályokat (bár volt, hogy többkötetes formában is megjelent). Vannak kiegészítő könyvek is, új szabályokkal. A mesélő találja ki a történetet, olyan szabályokat vesz figyelembe, amilyenekkel rendelkezik illetve játszik a csapat. Mondjuk csak az alapkönyv.
Szóval nem tudom mit nem értesz. Magának a történet felépítésének meg ilyesmiknek nincsenek szigorú szabályai, de ahogy egy novellának/regénynek is megvannak a maga jellegzetességei így persze egy szerepjáték kalandnak is. De ezek nem kötött dolgok. A szabályok nem erre vonatkoznak, hanem pl. a varázslásra, harcra, stb-re. Bár valószínűleg az alapkönyvben vannak tanácsok a mesélőknek.
Arról írsz történetet, amiről csak akarsz. A történetírásnak nincsenek szabályai. A karakterek cselekedeit szabályozzák szabályok, illetve bizonyos elvek menték lehet csinálni ezt vagy azt.
A történet lehet bármi. Nekem ezer és millió ötletem van, de sosem írom le őket...
Köszi a válaszokat,már értem!
Csak lenne még egy kérdésem:
Ha jól tudom ez egy kártyás játék is,és melyik kiegészítőknél lehet kapni kártya paklikat,ha vannak hozzá?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!