Hogy lehet a moly.hu-n privát üzenetet írni?
Rámegyek az illető adatlapjára, és már előre látszik hogy valami nem oké, egy picit be van szürkülve az "üzenet küldése" felirat.
Azért megírtam az üzenetet, rányomtam a küldésre, és azóta is tölt.
Mi lehet a baj? Van valami amiről nem tudok? (Még soha nem próbáltam privát üzenetet küldeni, ez lenne az első.)
Szokásos kérdésemmel kezdek: a Molyra vonatkozó kérdéseket miért nem a Molyon, a Súgunk! zónában teszed fel? Gyorsabb és relevánsabb választ kapsz.
A kérdésre reagálva: jó helyen próbálod, tényleg az adatlapon lévő "Üzenet küldése" linket kell használni. Ha jobban megnézed a színét, nem szürke az, csak halványabb kék, mint a legtöbb link, és az normális, mindenkinél ilyen. (Én amúgy nem tudok róla, hogy ki tudna szürkülni.)
Lehetett átmeneti szerverhiba, de lehet az is, hogy nálad van a gond. Ha még mindig nem tudsz küldeni (előtte frissítsd az oldalt), akkor az Üzenet a Molynak funkcióval (jobb felső sarok, Infó menü) küldj hibajelzést, és akkor megnézik, mi lehet a gond.
Milyen eszközön (számítógép, tablet, telefon) próbálkozol amúgy?
Köszi a választ!
A kérdés kiírásával egyidőben írtam a moly-nak is, de azért itt is leírtam, mert sürgős volt, gondoltam, hátha ide előbb jön válasz.
PC-ről próbálkoztam. Bekértek olyan adatokat, hogy milyen böngészőt használok, és hányas verzió, aztán visszajeleztek hogy az volt a baj, hogy nem írtam a tárgy mezőbe semmit, ezt majd javítani fogják a későbbiekben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!