Miért van az, hogy egyes debütáló írok könyvei egyből nagy sikert aratnak, míg más debütálóké kevésbé vagy egyáltalán nem hall róluk az ember, közben nagyon jók?
Gondolok itt Karády Annára és Haowart Ritára.
Karády Anna egyből befutott a Füredi Lánnyal, míg Haowart Ritáról alig lehet hallani. De vannak mások is.
Segíti őket a nyomda, csinál reklámot?
Az is fontos, hogy mikor adják ki. Milyen épp a közhangulat, mi van a piacon, mibõl van hiány, mi éppen a trend.
Van, hogy még nem érett meg rá a piac, vagy éppen negatív a közhangulat egy témával kapcsolatban.
Pl hs éppen mindenki pongyola fantasy könyvekkel kaszál, van pár nagy név hasonló témában, akkor könnyen a szőnyeg alá söpörnek egy jó fantasyt is, mert ránézésre ez is egy pénzéhes utánzat.
Az se mindegy az év melyik szakaszában adsz ki valamit. Egy zsíros, cukros ételekkel teli szakácskönyv Januárban el fog hasalni, mert olyanor mindenki diétázik. Novemberben viszont ahogy bejönnek a hidegek, mindenkinek az ünnepi készülés van a fejében és keresik az ilyesmit.
A PR se mindegy, meg a borító se. Egy jó borítóval az emberek szeretnek mutatkozni, és a boltokban is többen veszik kézbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!