Szépséghibás könyv miatt jogos lenne a reklamációm az alábbi esetben?
Interneten rendeltem meg a Könyvmolyképző Könyvkiadótól az Outlander sorozat 5. részének mindkét kötetét. Teljes áron vásároltam őket (nem volt akció/leértékelés), előreutalással és ingyenes házhoz szállítással.
A könyvek megérkeztek múlt héten, ám ma vettem észre, hogy az első kötet hátsó borítója teljesen félbe van törve és a lapszélek már láthatóan megsárgultak, ami főleg a második kötet mellett nagyon zavaró.
Persze ezek a hibák az olvasásban nem zavarnak, de tekintve, hogy egy elég drága könyvről beszélünk, amit én teljes áron vásároltam (pedig tapasztalataim szerint az ilyen könyveket általában 60-80%-os kedvezménnyel szokták árulni) és nem volt feltüntetve, hogy szépséghibás, így azért eléggé bánt a dolog.
Szerintetek megéri e-mailt küldeni a kiadónak, vagy úgyse fogják kicserélni egy hibátlan példányra?
Esetleg volt már valaki ilyen helyzetben?
Kisebb hiba miatt is cseréltettem már könyvet, többnyire nagyon korrektek voltak, régen a Bookline-nal és Alexandrával volt csak gond.
A kiadók már csak azért is korrektek, mert nem szeretnék, ha legközelebb egy nagy terjesztőt választanál, mert azok csúnyán lehúzzák a kiadókat.
Ma reggel írtam e-mailt a kiadónak és tényleg nagyon rendesek voltak.
Hétfőn kicserélik a könyvet.
Köszönöm mindenkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!