Egyes könyvesboltok miért ragasztanak a rendelt könyvek lapjaira (!) öntapadós cetliket?
És még nekik áll feljebb, amikor az öntapadós cetli levételkor a lap egy részét is lehúzza magával. Állítólag más vevők még nem szóltak ezért. És hát rá kell írni valamire a rendelő nevét stb. (Van ez a találmány, kompjúternek hívják, állítólag lehet benne adatokat tárolni, remélhetőleg mielőbb elterjed Magyarországon is.)
Nem mindenki birka, én például nem fogok soha olyan könyvért fizetni egy fillért sem, amelyiket előttem tettek tönkre.
Én ezt az akciókor nem szoktam érteni. Ott is felmatricázzák a könyveket.
Rendelésnél még könnyebb lenne egyszerűen belerakni egy lapot, ami kilóg felül és ott a név.
Érthető a reklamációd, többektől is hallottam már.
Én akciónál jártam ugyan így. A fényes borítóra ragasztották a matricát, ami levételkor szépen leszedte a fényes felületet is.
Nem tudom megérteni, hogy miért csinálják így. Nem gondolkoznak, hogy nem lesz ez így jó? Oké, hogy valamivel meg kell jelölni, de egy kilógó lap, vagy a könyvek különválogatása sokkal egyszerűbb és jobb megoldás lenne.
Libribe rendeltem egy könyvet, ott a megrendelőlap volt betéve a borító alá. Nem ragasztgattak.
Szintén Libribe rendeltem antikváriumból könyvet, a könyv becsomagolva átlátszó műanyag fóliába. Nem tudom hol volt az a könyv előtte, hetekig olyan büdös volt, hogy olvasni se volt kedvem pedig nagyon vártam és évekig kerestem az interneten. Most már könyv szaga van.
Ezt a matricázást én se értem, ha ilyet látok, keresek olyan példányt amire nincs ragasztva. Sőt, mindig a sor aljáról keresek könyvet, amit nem nyitogattak és lapozgattak agyon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!