Miért nem csinálnak régi motorral játékokat?
Azért nem használnak, mert nehezebb optimalizálni egy régi motort, sok kompatibilitási probléma léphet fel, illetve a régi szoftver használata eleve körülnényesebb. Egy indie csapat (más nem foglalkozna ezzel), pedig nem biztos, hogy ezt bevállalja, ha ott az Unity, amely teljesen alkalmas erre, és feltehetően egy fiatal fejlesztő jobban is ismeri, mint egy 15-20 éves motort.
Ugyanakkor van rá példa, hogy egyesek mégis bevállalják, hogy egy régi motort használnak, friss példaként az Ion Maiden, amit ismerek.
Az általad említett játékok grafikáját pedig azért nem próbálják megidézni, mert szimplán nem igazán van rá igény, teljesen jellegtelen 3D-s grafika, erre nagyon szűk réteg vágyik. Egy Doom, Quake vagy Duke Nukem 3D esetében a grafikai stílus sokkal jellegzetesebb, és többek rajonganak érte. Egy régi CoD vagy MoH játék grafikája egyszerűen jellegtelen, akkor szép volt, de eljárát felette az idő.
Talán egyszer bevállalja egy csapat, de sok reményt nem fűznék hozzá.
Indie játékfejlesztők előszeretettel használnak régi grafikus motort, csak továbbfejlesztve, kiegészítve azokat.
Minek?
Nosztalgia kedvéért, vagy ott a simán játszható régi, vagy normálisan kéne remasterelni őket, nem úgy mint a cod4 et dedikált szerverek nélkül.
Egyébként meg a codoknak még mindig ugyanaz a motorjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!