Titeket is zavar, ha egy játékban az általunk irányított karakternek nem írnak szövegkönyvet?
Első válaszoló, megértem az érved, bár én teljesen az ellenkező oldalról közelítek meg egy singleplayer játékot, ott a kihívás nekem nem sokat tesz hozzá az élményhez. Ha a kihívás a lényeg akkor multiplayerel játszok.
Második válaszoló, szerintem a történethez rengeteget hozzáad egy jól megírt főszereplő. Jobban megismerhetjük, jobban tudunk azonosulni vele, illetve a szereplők között lévő kapcsolat is úgy jön át a leginkább ha kommunikálnak egymással. Pl Last of us, Gta 5, God of War, Bioshock Infinite, és még sorolhatnám szinte a végtelenségig. Biztos játszottál valamelyik játékkal ezek közül amiket felsoroltam, téged nem zavarna ha a főszereplő néma lenne egész idő alatt?
Szerintem az sokat elvesz a játékélményből amikor beszélnek a karakterünkhöz, néznek rá, mintha ők is várnának valami választ, de csak állunk ott mint egy birka.
Harmadik válaszoló, a Fallout 4-el nem játszottam. Ott téged mi zavart? A karakter szinkronja, vagy rosszul volt megírva a szövege?
Persze ennek ellenére még lehet jó egy játék. Én is kijátszottam a Metro mindkét részét ettől függetlenül, csak ez egy elég nagy mínusz tőlem a játéknak emiatt.
részvétem az egyesnek
igen, zavar ma már ha néma
Engem eléggé zavar.
Mind a dishonored mind a metro ba nagyon zavart.
Jócskán ront azért legalábbis az elején még, míg hozzá nem szokok, hogy beszélnek, beszélnek hozzám, de semmi.
Szerencsére ez a két játék olyan jó, hogy végül is nem igazán rontott semmit a dolog, de ettől még zavar.
Főleg úgy, hogy a metro ban amikor tölt a játék, akkor meg beszél Artyom... Innentől pláne marhaság volt a játékba néma csendben maradni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!