Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Titeket is zavar, ha egy...

Titeket is zavar, ha egy játékban az általunk irányított karakternek nem írnak szövegkönyvet?

Figyelt kérdés
Egyszerűen nem értem, hogy ebbe mi a logika, miért nem tudnak legalább egy pár oldalnyi szöveget írni a FŐSZEREPLŐNEK. Egész játék alatt mintha átnéznének rajtunk. Képtelen vagyok így beleélni magam 100%-osan egy játékba. A far cry 5 öt is például ezért nem próbáltam ki. Az imént belenéztem egy Metro Exodus streambe és teljesen kiakadtam hogy megint néma a karakterünk. Engem borzasztóan irritál. Ti hogy vagytok vele?

2019. febr. 14. 17:10
 1/7 anonim ***** válasza:
48%
A kihívásért játszom, nem azért, hogy beleéljem magam a játékba, úgyhogy számomra ez lényegtelen.
2019. febr. 14. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
69%
Engem nem zavar, sokszor inkább az az érdekes hogy mi történik a főszereplő körül, mintsem hogy hogyan reagál rá.
2019. febr. 14. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
47%
Hidegen hagy. A szöveget is könnyen el lehet rontani. Engem pl. a Fallout 4ben irritál ahogy a karakterem beszél. Ott kívánom bárcsak néma lenne. Half Life-ban egy szót sem szól és mégis egy jó játék.
2019. febr. 14. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Első válaszoló, megértem az érved, bár én teljesen az ellenkező oldalról közelítek meg egy singleplayer játékot, ott a kihívás nekem nem sokat tesz hozzá az élményhez. Ha a kihívás a lényeg akkor multiplayerel játszok.


Második válaszoló, szerintem a történethez rengeteget hozzáad egy jól megírt főszereplő. Jobban megismerhetjük, jobban tudunk azonosulni vele, illetve a szereplők között lévő kapcsolat is úgy jön át a leginkább ha kommunikálnak egymással. Pl Last of us, Gta 5, God of War, Bioshock Infinite, és még sorolhatnám szinte a végtelenségig. Biztos játszottál valamelyik játékkal ezek közül amiket felsoroltam, téged nem zavarna ha a főszereplő néma lenne egész idő alatt?

Szerintem az sokat elvesz a játékélményből amikor beszélnek a karakterünkhöz, néznek rá, mintha ők is várnának valami választ, de csak állunk ott mint egy birka.


Harmadik válaszoló, a Fallout 4-el nem játszottam. Ott téged mi zavart? A karakter szinkronja, vagy rosszul volt megírva a szövege?

Persze ennek ellenére még lehet jó egy játék. Én is kijátszottam a Metro mindkét részét ettől függetlenül, csak ez egy elég nagy mínusz tőlem a játéknak emiatt.

2019. febr. 14. 19:06
 5/7 anonim ***** válasza:
35%

részvétem az egyesnek

igen, zavar ma már ha néma

2019. febr. 19. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ha hirtelen a GTA5-ból vagy az általad említett egyik játékból kivennénk a főszereplőt, nyilván rossz lenne, mivel az egész történet írása arra épül, hogy karakterük van. De ahol néma a főszereplő, ott másképp van megírva a történet is, számomra ugyanolyan érdekes tud lenni így is egy történet.
2019. febr. 19. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Engem eléggé zavar.

Mind a dishonored mind a metro ba nagyon zavart.

Jócskán ront azért legalábbis az elején még, míg hozzá nem szokok, hogy beszélnek, beszélnek hozzám, de semmi.


Szerencsére ez a két játék olyan jó, hogy végül is nem igazán rontott semmit a dolog, de ettől még zavar.


Főleg úgy, hogy a metro ban amikor tölt a játék, akkor meg beszél Artyom... Innentől pláne marhaság volt a játékba néma csendben maradni.

2019. máj. 25. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!