Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Hogy lehettek ilyen szadisták...

Hogy lehettek ilyen szadisták a 80-as években a játékfejlesztők?

Figyelt kérdés
Elkezdtem nyomni nintendos játékokat és már teljesen felül értékelődnek a szememben a mai játékok még a rosszabbak is. Az még oké, hogy nem volt mentés, de némelyik játéknál, ha meghalsz háromszor kezdheted elölről, nincsen checkpoint. Ezt akkoriban, hogy gondolhatták komolyan? Rengeteg szadista játék készült még akkoriban. Örülök, hogy a mai játékok sokkal jobbak és barátságosabbak lettek.
2018. dec. 14. 09:50
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Az akkori hardverkörülmények nem tették lehetővé, hogy a grafika, fizika, összetett sztori, stb. adja a játékélményt, és azon a pár kiloBájt memórián a mentésnek sem volt helye (eleve ROM-on volt a játék, ami csak olvasható, nem tudsz mentést írni rá), ezért a játékmenet volt úgy összeállítva hogy kihívás legyen egy végigjátszás.


Én össze sem hasonlítanám a klasszikus konzolgenerációt követő vagy mai játékokat , annyira más nézőpontok szerint készültek.

Érdemes végignézni egy-egy videót ami évekre lebontva mutatja, hogy hogyan fejlődtek a játékok, mert ott látod ténylegesen hogy mikor történt olyan technológiai áttörés, ahonnan kezdve új elemek jelenhettek meg a játékokban.

Pont ettől tipikus hogy a mai gyerekek egy 10-15 éves játékra fújolnak, meg a grafikát tartják mindennél előbbre, mert a mai játékokat hamarabb eladják a látvány, mint a sztori miatt. Ez pedig csak úgy tudott megvalósulni, hogy az évek során fejlődött annyit a videokártyák és processzorok teljesítménye, hogy képesek neked ilyen tartalmat generálni.

2018. dec. 14. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
100%
A 90- es évek végén fogtam neki játszani Sega-n :D abban az időben nem tűnt annyira szadistának. Mindig ugyanúgy mozogtak az elemek benne, ha elég kitartó voltál, egy idő múlva biztos, hogy átvitted a pályát. Ugyanakkor a karakterfejlesztés nem volt jelen, a pályák elhelyezkedése vagy az ellenség feltűnése sem változott soha. Némi logikával és odafigyeléssel meg lehetett oldani mindent. Nem voltak játékon belüli mini tranzakciók. Érdekesebbek voltak a történetek. Nem kellett annyiszor gépet cserélni, hogy fussanak a játékok rajta.
2018. dec. 14. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!