Hogy lehettek ilyen szadisták a 80-as években a játékfejlesztők?
Az akkori hardverkörülmények nem tették lehetővé, hogy a grafika, fizika, összetett sztori, stb. adja a játékélményt, és azon a pár kiloBájt memórián a mentésnek sem volt helye (eleve ROM-on volt a játék, ami csak olvasható, nem tudsz mentést írni rá), ezért a játékmenet volt úgy összeállítva hogy kihívás legyen egy végigjátszás.
Én össze sem hasonlítanám a klasszikus konzolgenerációt követő vagy mai játékokat , annyira más nézőpontok szerint készültek.
Érdemes végignézni egy-egy videót ami évekre lebontva mutatja, hogy hogyan fejlődtek a játékok, mert ott látod ténylegesen hogy mikor történt olyan technológiai áttörés, ahonnan kezdve új elemek jelenhettek meg a játékokban.
Pont ettől tipikus hogy a mai gyerekek egy 10-15 éves játékra fújolnak, meg a grafikát tartják mindennél előbbre, mert a mai játékokat hamarabb eladják a látvány, mint a sztori miatt. Ez pedig csak úgy tudott megvalósulni, hogy az évek során fejlődött annyit a videokártyák és processzorok teljesítménye, hogy képesek neked ilyen tartalmat generálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!