Ez most komoly?
Régen volt erre egy program amit "trainer" nek hívtunk... most meg pénzel is lehet fejlődni?! SINGLEBE!?
Ilyenkor mindig a nyugati világ a példa: ahol van fizetőképes kereslet, bármilyen hülyeséget el lehet adni mikrotranzakcióként, mert mindig lesz rá lusta vagy buta ember akinek van rá felesleges pénze és egy pillanatig sem sajnálja rá. Nálunk ez utópia. A sok kicsi pedig sokra megy és nagyot kaszálnak vele.
Ez csak az itteni keleti/balkáni/magyar régióban húzza a fel a szemöldököt, ahol mindennél előbb érvényesül a "ha ingyen is lehet, akkor nekem ingyen kell", és minden arra megy ki hogy ne kelljen érte fizetni. Errefelé százszor meggondolja az ember hogy még a single-t is megvegye-e, amikor úgyis fent lesz torrenten, nemhogy a mikrotranzakciók érdekeljék.
Nem tudom mit vagy ennyire meglepődve. Ez semmi új a nap alatt.
Ameddig nincs korlátozva, hogy csak valódi pénzzel lehet megszerezni az adott dolgot, addig engem nem is nagyon érdekel. A lusta, nem túl tehetséges ember úgyis megveszi. Nálam "guide book" is ezen a szinten van. Túl hülye vagy a játékhoz? Tessék itt egy útikönyv 50 euróért, ami segít neked a játékban. Manapság már nem a kis nerd csoportnak csinálnak hardcore játékokat, hanem a sokkal nagyobb casual körnek, akik tehetséggel nem rendelkeznek, de pénzük van.
Ez már egy ideje így megy sajnos... Az újabb Assassins Creed játékok például szerinted miért ilyen hatalmasak, illetve grindolósak a felszerelés után? Hogy TIMESAVER (idő mentő) packokat adhassanak el mikrotranzakció keretében. Tudják hogy unalmas a hosszas lovaglás, vadászat, ezért beleraknak kicsi mikrotranzakciókat, hogy ezt ne kelljen megtenned. Sajnos a fejlesztési költségek és a marketing ára akkorát nőtt az elmúlt évtizedben, hogy nehéz megtartani az egyébként amerikában nem soknak tűnő 60 dolláros árat, így másképp kell behúzni a maradékot. Tessék csak nézni, most fog bezárni a Telltale Games, ami kritikailag elismert játékokat alkotott, populáris volt az egész cég a játékos körben, és mégis rosszak voltak bevétel szempontjából.
Van ahol indokolt a lehúzás, van ahol abszolút baromság.
,,most fog bezárni a Telltale Games, ami kritikailag elismert játékokat alkotott"
Igen, alkotott, nagyon régen. Már nagyon régóta nem tudtak új, értelmes játékot kiadni. Utóbbi időben a játékaik inkább voltak interaktív mozik, aminél kb. annyit tudtál változtatni, hogy mit mondjon a karakter, de azok se nagyon voltak óriási kihatással a történetre később.
Ott a Games of Thrones játékuk, emlékszem elkezdtem az első részt (ezekből mind ingyenes szokott lenni egy idő után az első rész), ott is a döntések 90% minimum már nem volt hatással a későbbiekre. Bármit választottál nagyon minimálisan tért csak el miatta a sztori. A Telltale-t meg pont az tette sikeressé, hogy a döntéseidnek súlya volt, Wolf Among Usban is óriási szerepe volt annak miként játszol, miket mondasz a karaktereknek, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!