Overwatch Render Scale beállítási probléma?
Jelen esetben van egy HP OMEN laptopom. (i7. 7700HQ/Nvidia G
eforce GTX 1060 (6gb)/ ssd ...stb ). Nos semmi gondom sincs vele max. grafikán fut minden. Viszont annyi hogy az Overwatch-ban van egy olyan beállítás hogy "Render Scale" s ha felhúzom 200%-ra akkor 30FPS alá esik. Ez mitől lehet? Nem kéne azt is elbírnia? Vagy esetleg van rá megoldás? :) Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Hát mert mondjuk kb megduplázod a terhelést? :D
Ne vedd 200%-ra, ennyi.
azért, mert a notebook gtx 1060 köszönő viszonyban nincs egy asztali gépbe való gtx 1060-nal.
Egy asztali GTX 1050Ti több fps-t produkál, pedig azt is manapság a medium/high beállításokra veszik.
A render scale-lel a natív felbontásként jeleníti meg a képet, de változtatja a számodra mutatott felbontást.
Ha neked fullHD monitorod van és felnyomod 200%-ra a rendert, akkor úgy próbálja megjeleníteni a képet mintha 4K-ban játszanál, aminél az asztali gtx 1060 a belépő szint, nem csoda hogy szenved szerencsétlen.
Hagyd nyugodtan 100%_on, semmi hátrányod nem lesz belőle.
Ez az opció inkább a a krumpli gépekhez való, hogy ott is fusson valahogyan, lefele szokták húzni a rátát nem fel :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!