Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A Dark Souls valóban olyan...

A Dark Souls valóban olyan nehéz és dühítő mint ahogy mondják? Mire számítsak?

Figyelt kérdés
2018. jan. 19. 19:52
 1/9 anonim ***** válasza:
72%
Nehéz, de csak azért mert mostanában mindenki megszokta a faék egyszerű játékokat, ahol kb. meg se tudsz halni. De inkább úgy mondanám, hogy van benne kihívás, nem egy lehetetlenül nehéz játék.
2018. jan. 19. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Az elején valóban nehéz de a játék feléhez ha elérsz onnan már elég egyszerű lesz, a vége néhol már kifejezetten könnyű

Bár elég sok bug van benne meg hülyeség de azokra akkor térek ki ha valóban érdekel, most nem írom le feleslegesen

2018. jan. 19. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
58%

A Dark Souls egy faék egyszerű és nem túl játék. A "nehézségét", amire sokan hivatkoznak, igazán az adja, hogy az ellenfelek nagyot sebeznek, sokszor sötét sarkokba bújtatják őket, ahonnan lesből támadnak, egy megkezdett mozdulatsort nem lehet megszakítani és viszonylag sok a startup és recovery frame, miközben nagyon kevés az aktív frame és az ellenfelekhez képest általában sokkal kisebb a játékos area of effectje, úgyhogy nagyon be kell gyakorolni a játék ritmusát.

[link]


Azt nem lehet letagadni, hogy a játékhoz skill kell, de ez például tipikusan nem az a típusú nehézség, amit én szeretek. Hogy egy sulis példával éljek, a Dark Souls az a fajta tantárgy, amit bemagolni kell, nem pedig megérteni.

2018. jan. 19. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Mit értettél azok alatt, hogy:


"egy megkezdett mozdulatsort nem lehet megszakítani és viszonylag sok a startup és recovery frame, miközben nagyon kevés az aktív frame és az ellenfelekhez képest általában sokkal kisebb a játékos area of effectje, úgyhogy nagyon be kell gyakorolni a játék ritmusát. "

2018. jan. 19. 21:03
 5/9 anonim ***** válasza:
88%

Hogyha megkezdtél egy támadást, akkor nincs dodge, amíg az animáció végére nem ér, ha szerencséd van vagy amíg el nem múlik a hit stun, ha nincs. Ezt azért nem szeretem, mert a való életben ezt meg tudod csinálni. Ha harc közben rendszeresen olyan kiszolgáltatott helyzetbe hozod magad, hogy ha meglendíted az öklöd, nem tudsz védekezésbe váltani, szarrá-fossá vernek. Ezt a védekezésbe váltást nem engedi a játék.


A startup, active és recovery frame-ekről pedig linkeltem ábrát, abból egyértelműen kiderül, mire gondoltam.

2018. jan. 19. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
55%
Ahogy már feljebb írták, a nehézség abból adódik, hogy mindenki hozzászokott az óvodás szintre lebutított játékokhoz. Itt az ellenfelek nem várják meg udvariasan, amíg neked visszatöltődik az életerőd, hanem addig ütnek megállás nélkül, amíg el nem pusztulsz. A hidakon, háztetőkön nincs láthatatlan fal, ha lesétálsz róluk, akkor lezuhansz és meghalsz. Sokkal inkább figyelem és türelem kell hozzá, mint reflex és ügyesség. A 14 éves fiam és az anti-videojátékos feleségem is viszonylag könnyen végigjátszották.
2018. jan. 20. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Tudjátok mihez kell skill? Sokan már csak "lyutyub" videók és gémsztár cikkek alapján ítélik meg (már teljesen jogtalanul), de jelenleg a For Honor az egyetlen olyan kardozós nehéz játék, ami nem áll trial and errorból. Ott tényleg minden rajtad áll, ha ledobnak nem guard breakeltél, ha megvágnak elrontottad a parryt vagy rossz irányba védekeztél, ha az ellenfeled mindent kivéd akkor JOBB NÁLAD.
2018. jan. 20. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Harmadik/ötödik válaszolónak:

Ha ezt a játékot inkább bemagolni kell, akkor nyújt ez akkora élvezetet mint ha megérteni kellett volna?


Különben pedig igaz az, hogy ha ezt a játékot eredetiben veszed meg, vagy pl. Steamen, akkor bármikor egy másik játékos beléphet a játékodba és megölhet?

2018. jan. 21. 13:27
 9/9 anonim ***** válasza:
88%

Na ez az, ami ízlés kérdése. Mivel a kiszámíthatósága miatt a maga módján ez is taktikus, viszont hosszú távra nem igazán lehet tervezni bennük. Tudnod kell, milyen ellenfelek vannak körülötted, azok milyen támadásokra képesek és ismerni a saját karaktered, fegyvered, páncélod tulajdonságait és mindezt számításba véve úgy helyezkedni és időzíteni a támadást és védekezést, hogy abból te jöjj ki jól. A játék így büntet, ha a saját szabályrendszere szerint rosszul csinálsz valamit és ad sikerélményt, ha jól. Viszont nekem ez a szabályrendszer kicsit túl merev, hogy igazán élvezetes legyen.


De egy Assassni's Creed vagy Shadow of Mordor például már a ló másik oldala. Az nem büntet és félistenként lehet lemészárolni hadseregeket bármiféle taktika vagy komoly fenyegetés nélkül. Mégis van, aki azt is élvezi.

2018. jan. 21. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!