Előfordulhat, hogy a számítógépes játékok olyan szintre fejlődnek majd, hogy hamarosan a mászkálós, ügyességi, logikai játékokat már nemcsak a képernyőn játszák, hanem a térben is, például egy teremben?
Talan, kb mint a Star Trec-ben a holo-szoba.
De az marha messze van meg.
Aki akarja, most is elmehet airsofotzni, falat, sziklát mászni, DH-zni, ki szabad menni versenypályára csapatni akár bérelt, akár saját járművel. Ha ezeket nem tudod vagy nem akarod megtenni, vagy a testmozgástól ráz ki a hideg, vagy pénz nincs rá, akkor egy VR szoba is ki van lőve.
Csak egy mostani sisakos VR szerinted mennyibe kerül? Egy Oculus Rift laza 160 ezer, egy PC, ami tisztességesen meghajtja fél milla minimum. És akkor megvan az alap hardvered, amit szinten kell tartani, játékok nélkül. És ez még mindig nem egy holodeck.
Plusz egy VR szoba már nem más élményt akarna nyújtani, hanem valóságosat.
#9 És kit érdekel, hogy mennyibe kerül egy VR headset? Az egyszeri vétel. A HASZNÁLATA szinte nulla költséggel bír. Éppezért semmi különösebb oka annak, hogy egy VR szobát ne lehetne emberi áron használni. Használati költsége gyakorlatilag nulla, az egyetlen ami értékes az idő, amíg használják.
És nem, a VR még mindig nem a valóságot akarja helyettesíteni, hanem a virtualitást közelíteni a valósághoz. Nagy különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!