Egy kasztrendszer nélküli böngésző alapú történetorientált Low-Fantasy szerepjáték mennyire állná meg manapság a helyét? (mekkor érdeklődés övezné? )
Példának ott az Age of Decadence, olyan mint amit leírtál, történet orientált, low fantasy. Az emberek vagy nagyon szeretik vagy nagyon utálják, attól függően hogy mennyire találták meg a számításukat.
Az utálkozóknak nem tetszik hogy a történet orientáltság megadott úton vezeti a játékost, továbbá hogy a skillek nagyban befolyásolják a történet irányát, ők úgy érzik hogy ezek korlátozzák a játékot, nincs elég szabadság.
A játékot kedvelők szerint nagyszerű a történet, a skillek miatt többször kell végigjátszani a játékot hogy minden nézőpontból lásd a történetet.
A low-fantasy setting majdnem mindenkinek tetszett, nincs tűzlabda amivel seregeket lehet kiirtani, az ember fogja a fegyverét, magára vesz egy csomó páncélt és reméli hogy egy-két ellent le tud vágni, persze mérgezett fegyver, bóla vagy háló segítségével.
A fantasy setting kimerül egyszerű alkímiával (gyógyital, mérgek), fegyver és páncélkovácsolással (jó minőségű tárgyak), a letűnt aranykor tárgyainak ismeretével (felismer és üzembe tud helyezni pl. egy gépet).
A játék abból indul ki hogy a játékos egy átlagember, ennek megfelelően kevés dologhoz ért nagyon (lásd az utálkozók sirámait), ha a harchoz ért akkor a legtöbb dolgot vérrel oldja meg, ha lopakodáshoz akkor árnyak közt bujkálva, ha a meggyőzéshez vagy átveréshez ért akkor mások befolyásolásával szerez érvényt az akaratának. A low-fantasy világból adódóan sokszor ez a legjobb, le tudsz győzni pár embert karddal, rejtőzködve lelőhetsz egy fontos embert, de megfelelő helyen elejtett megjegyzésekkel ezrek sorsát döntheted el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!