Szerintetek melyik a logikusabb kalandvég? (RPG kaland)
Adott egy másik sík, ahova a kalandozók elkerülnek. Az ott élő lelkek rémálmokból szerzik az energiát, embereket gyűjtenek be és altatják el őket egy gong segítségével. Aki bekerül, és meghallja a gongszót rémálomba kerül, és úgy érzékeli, hogy csak a gong menti meg a szörnyűségektől, ezért újra és újra odamegy minden este, hogy hallja és megvédje őt a gong.
Nappal maguknál vannak, de agymosva és csak az estét, a gongszót várják.
A kalandozók ebbe a síkba kerülnek, rájuk is hat a gong, de csak fokozatosan.
Bárhova próbálnak menni, akarat mentőt kell dobni, hogy képesek-e rá, vagy túlságosan félnek és automatikusan elmenekülnek onnan.
Ha a kalandozók kijutnak, akkor a való világban beomlik a sík bejárata, és a kint levők, akik szerzik az embereket és beküldik őket erre a síkra nyomtalanul eltűnnek.
A síkról kijutni nem ott lehet, ahol be, hanem az egyik félelmetes helyre kell menni, ami ugye nagyrészt a kockadobáson múlik, hogy sikerül-e.
Szerintetek melyik a logikusabb, ha a bent maradtakkal együtt nyomtalanul eltűnik maga a sík is és mindenki meghal, aki ott maradt, vagy a sík megmarad az ott levőkkel, csak a bejárat tűnik el?
Mivel a lelkek, akik kongatják a gongot eltűnnek, ezért pár nap alatt valószínűleg kitisztul az elméjük az ott levőknek és ugyanúgy megtalálhatják a kijáratot, ha a sík megmarad!?
Szerintetek mi lesz a síkkal? Milyen véget adnátok neki?
Ne hülyézzetek le, aki nem érti a szerepjáték lényegét és csak ércelődni akar, inkább menjen máshova.
Köszi annak, aki végigolvasta és válaszol rá.
Amiért feltettem a kérdést, hogy lejátszottuk ezt és nem érzem igazságosnak a dolgot.
A kalandozótársaim (NPC-k, de akkor is hozzám nöttek, mivel a férjemmel kettesben játszunk) hamarabb bekerültek, mint én, és már begolyóztak, mire én is oda kerültem. Egy ideig húztam magammal őket, de egyre jobban féltek tőlem, az ott lakók szinte meglincseltek, amiért rángattam magammal kettejüket. Ezért nem vittem magammal egyszer őket, hogy csak körbenézek, de épp akkor jó helyen megdobtam az akarat mentőt és kijutottam úgy, hogy ők bent maradtak.
Hiába minden, mivel a bejárat leomlott, nem tudok visszamenni értük, de azt elértem, hogy a gongot ne hallják, mégha van is (bezártam őket egy faajtós börtönbe - ami elég kellemetlen, de ha visszanyerik gong nélkül az elméjüket, ki tudnak törni onnan, vannak vagy 120-an).
Szóval a két barátom meghalt így, és úgy fest feltámasztani sem tudom őket, pedig van olyan varázslat és pénzem is lenne rá, csak épp a Paladine papok nem támasztgatnak fel csak úgy.
Szerintetek igazságos így, hisz kaptam esélyt, vagy kéne kapnom még, hogy visszahozhassam őket? Mert szerintem ez annyira csak a dobáson múlt.
Tudom, hogy nem azon fog múlni, amit itt írtok, csak lehet, hogy nincs is igazam, erre vagyok kíváncsi.
Bocsi, hogy hosszú lett.
Ez most milyen kaland játék?O_o
Társasjáték formában van, vagy pc játék?:O
Egyik sem. Asztali szerepjáték. Összegyűltök páran, valaki kitalál egy kalandot. Ő lesz a mesélő. A többiek a játékosok, akik karaktereket alkotnak, nekik kell megoldani a kalandot.
Ezt pl egy elf harcos-pap karakterrel játszottam.
Itt sok mindent megtudhatsz:
magus.rpg.hu
atlantisz.atw.hu
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!