A Shadow of the Colossus hogyhogy ennyire túlértékelt?
évekig hallgattam hogy legjobb PS2 játék, zsenális emiatt, szuper amiatt, minden idők egyik legjobb játéka úgyhogy néhány napja nekiültem miután kölcsönkaptam PS3-ra
a játék lassan 3/4nél járok és eddig egyáltalán nem nyűgözött le
a művészeti megvalósítása a játéknak pazar elismerem, a karakterek és colossusok dizájnja tényleg kalapemelést érdemel, de itt ki is merül a játék
a zene jó, egyszerű mégis hangulatkeltő, ez is plusz pont noha messze a vizuális megvalósítás az ami itt dicséretreméltó
viszont a játék ezen felül nem tud semmit sem teljes értékben nyújtani
a történet az úgy van, annyit tudunk hogy Wander fel akarja éleszteni a lányt és Dormin aki valami istenféleség azt mondja neki hogy a colossusokat el kell pusztítania
miért? mi rosszat tettek ezek a lények? ki egyáltalán a lány? Wander szerelme? Húga?
7 órája játszok de semmit nem tudtam meg egyik szereplőről sem, nem tudok velük azonosulni, nem tudok velük együtt érezni, akkor mi motiváljon hogy játszak
ha a végén derül ki minden, akkor az viszont meg dramaturgiai hiba, mivel történetvezetést nem lehet úgy csinálni, hogy a történet 95%-ban a sötétben tapogatozva néhány dolgot is csak sejteni lehet, majd az utolsó 5%ban derül ki minden
eddig a pontig a történet abból áll, hogy egy srác önös érdekektől vezérelve ártatlan lényeket gyilkol a világ végén
ez elég morbid
játékmechanikailag is defektes az egész
az irányítás borzalmas, főleg a ló irányítása
az AI nagyon amatőr, nem egyszer volt hogy ott állok a colossus előtt az meg megfordul és elindul a másik irányba
a játék nehézségi szintje még az ami jól el van találva, mert kell egy kis idő mire az ember kibogarássza hogy kell legyőzni ezeket a colossusokat és utána sem piskóta némelyiket lenyomni de azért mégsem egy Hitman színvonalon vannak ezek a fejtörők
amúgy az csak nekem tűnt fel hogy a tizenegyedik és tizennegyedik colossus ugyanaz?
nem beszélve az elsőről és a tizenötödikről
nem értem, egy csomó concept art van a tervezett de fel nem használt colossusokról (24et akartak) akkor a játék végére miért használtak fel újra korábbi colossusokat?
Am a két oroszlán (vagy tigris) colossus nekem is feltűnt mondtam is 'őt nem nyomtam már le egyszer'
az első meg utolsó előtti mellett van egy harmadik iker, a hatodik(?) , a szakállas óriás
hát azért a tizenegyediknél és tizennegyediknél nem volt túl nagy különbség
hátára letörni a páncélt és támadni a hátát
annyi különbség volt hogy az egyiket egy fáklyával kelett lelökni egy szirtről a másikra meg ráborítani egy homlokzatot, de attól még a nagyrésze újra volt felhasználva
azért volt környezeti eltérés is, a tizennegyediknél az a kert szerintem szépen volt megcsinálva
de egyébként ja, ha már volt 8 kukázott colossus választhattak volna azok közül vagy nem tudom, mint hogy a legvégére korábbiakat használnak fel újra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!