Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Mi ez a nagy felhajtás a...

Mi ez a nagy felhajtás a Resident Evil új része körül, nem úgy volt, hogy az egész sorozatot már rég elrontották a készítők?

Figyelt kérdés

2017. jan. 27. 10:09
 1/7 anonim ***** válasza:
2017. jan. 27. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Addig fogja kiírni, amíg olyan választ nem kap, amilyet vár.
2017. jan. 27. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
áh szóval kitette tegnap, csak végig szarakodott a gyakori, nem is látom a kérdéseim között!:D
2017. jan. 27. 10:18
 4/7 anonim ***** válasza:
#3: Az velem is előfordult, akkor nem szóltam.
2017. jan. 27. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Az előző játékok minőségétől függetlenül is lehet egy adott franchiseon belül értékeset alkotni, csupán a megfelelő kreativitásra van hozzá szükség. Ez a trailerek alapján biztosítottnak tűnt, és megvan a márkanév is, így van rá kereslet.
2017. jan. 27. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
a belső nézet az új benne?
2017. jan. 27. 12:12
 7/7 anonim ***** válasza:

Igen és nem.


Eddig nem volt még belső nézetes Resident evil rész, de nem emiatt olyan nagy a felhajtás körülötte.


Hanem amiatt, hogy visszatért a gyökereihez a játék: túlélőhorror.


Az 1,2,3 részekre az volt a jellemző, hogy tárgyak után kellett kutatni,kombinálni, lőszerrel takarékoskodni, ébernek kellett lenni. Nem az arcunka tolták az akciót, hanem hangokkal, hirtelen felbukkanó 1-1 szörnnyel/zombival hozták ránk a frászt. Rögzített kameranézetes volt a játék, kívülről láttad a karaktert, minden helységben más szemszögből. A sztori lassan állt össze, hogy ki a jó arc és ki a rossz arc, csak információ morzsákat csepegtettek el, rengeteg iratot lehetett találni, jelentéseket, kutatási anyagokat, naplókat...(Ez szinte teljesen kiveszett a későbbiekből.)


A 4. rész már elment erősen akciójáték irányába és olyan nézetet kapott, hogy a karakter válla mögül láttál mindent. Bejött a quick time event. Itt is voltak néha rejtvények, meg keresgélni kellett, de sok fejtörést nem kívánt.


Az 5. és 6. rész ugyanilyen nézettel már tömény akció volt, konkrétan semmin nem kellett törni a fejét a játékosnak. Menni kellett, lőni kellett és időben nyomni a gombokat (quick time event).


A 7. rész a belső nézettel újít, de főleg az a nagy érdeme, hogy nem az akció dominál, hanem ÚJRA a feszültségkeltés, a borzongás. Tárgyakat kell keresni, kombinálni, rejtőzködni, spórolni a lőszerrel, stb.


Nagyon sokan (köztük én is) akik szeretik a sorozatot a kezdetek óta, csalódottak voltak, hogy ennyire akció irányba vitték el a játékot és a régi, jellegzetes RE hangulat egyre jobban kiveszett.... Na és erre jött a 7. rész, ami visszanyúl a régi stílushoz. Ezért a "nagy felhajtás".



Az 1,2,3,7 részeket úgy lehetne jellemezni, hogy lassú és félelmetes a 5,6 pedig véres és akciódús, pörög ezerrel.

A 4. rész pedig átmenet ezek között.

2017. febr. 3. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!