Szerintetek is egyre kiegyensúlyozattlanabbak World of Tanks-ben a normál csaták?
A WoT megjelenése óta játszok vele X-es tierig, tehát van viszonyítási alapom.
Jó néhány évig ez nem volt jellemző, de mostanában az megy, hogy 15 : 2v.3v.4v.5v.6v.7-re nyer, ergo veszít az egyik-másik csapat. Ezzel a tiszta játékélményt veszik el a játékosoktól, vagyis az MM full tropa a játékban és akkor még nagyon konszolidáltan fogalmaztam. Nem csak, hogy nincs a vesztes csapatban lévőknek semmilyen pozitív játékélménye, még a nyerő csapat csatája is csak arról szól, hogy lerohanja a másikat és akinek valamivel mobilisebb tankja van az kapásból előnybe került. Persze ez maptól is függ, van amikor az rontja el a csatát, hogy az egyik csapat tele van gold-noobokkal, megveszik a prémium tankot/cuccot/felszerelést, de játszani nem tudnak, így csak a csapat hátrányára vannak (és van amikor egy csapaton belül 5-6 ilyen játékos is összegyűlik).
V-ös tiertől felfele már mindenhol elég érezhetően jelen van ez a probléma, egészen tier X-ig. Gondolom ezt nem csak én vettem észre, ezért is akarják majd bevezetni az ígérgetett nagy balance patch-t. Nem tudom, hogy pontosan mikor jön, de már így is rengeteget késtek vele. Lesz benne egy teljesen új MM motor illetve az arty-k és light tankok szerepkörének megváltoztatása, kiegyensúlyozása. Szerintem nagyon ráfér ez már a játékra, de reméljük, hogy jó irányba sül el.
Nektek mi erről az egész témáról a véleményetek?
Vannak napok, amikor RNG semmit nem enged, akkor tényleg ott kell hagyni a csába' arra a napra, másik napon meg minden betalál. Ugyanígy az, hogy hova dob be, full piros csapatba, ellened meg csupa sötétzöld, egyenlő esélyek. Vagy amikor ellened rak be úgy sorozatosan hogy nálatok nincs heavy, mindenki piros az enemynél meg van vagy 4 heavy tele zölddel :D
Én szeretek artival is nyomulni, de higgyétek el, azt is visszavették már. Nem sebez akkorákat, mint régen. A sebzett tanktól "levesz" pl 800at, nekem meg volt hogy ugyanennyi sebzésnél 45 HP-t írt damage-nek, és nem lőtte más csak én! Sokszor volt már ez. Meg telibetalálja, és akkor "that was close" és 18-as sebzés :D
De pl vannak olyan napok is, hogy működne a játék, de az hogy egy OI Exp.-nek oldalirányban megy a pz 1C, és a pz 1 C-t nem üti át kb 15-20 méteres távolságról azért az is durva :D
Vannak sz-r napjai a játéknak. Egy hétből kb 4 nap, és 3 nap ami jó. :D Úgy fel tud húzni komolyan :D De látom, hogy nem csak én vagyok benne mert sokan szidják angolul is az rng-t és az MM-et.
Nem tudom, de engem tegnap 1 lövéssel lőtt ki IS-3-mal (1500HP) egy G.W. Tiger E100.
Egyébként ja, teljesen egyet értek veletek
Teljesen egyet értek veled. Én is heavy párti vagyok, és az a tapasztalatom, hogy a Prokhorovka, Karelia, Erlenberg, Sand River, (esetenként Himmelsdorf) mapeketől nem tud elszakadni az MM. Persze néha belekerül másik térkép is, de úgy jó 80%-ban ezekre szokott osztani. Egyébként azt figyeltem meg, hogy ez tiertől és típustól függően is változik valamennyire (szerencsére).
A másik ami a térképekkel kapcsolatos és nem értem, hogy mi a jó ég készteti a fejlesztőket arra, hogy jó pályákat vegyenek ki. Azt megértem, hogy kivágták pl. a Dragon Ridge-t, a Komarin-t, illetve a Province-t és a South Coast-ot, de könyörgöm arra mi szükség volt, hogy kivegyék pl. a Port-ot vagy a Pearl River-t?
A másik, hogy bezzeg a te általad említett Prokhorovkából is kettő van (sz*r map), viszont a jó kis Ruinberg másolatot (Ruinberg on fire ha jól emlékszem) kivették.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!