Egy játéksztori ötlet érdekelhet egy játékstúdiót?





Felejtsd el. A játéktervező külön szakma, a stúdiók komoly pénzeket fizetnek nekik azért, hogy sikeres játékokat találjanak ki, nem szorulnak rá magyar fiatalok világmegváltó ötleteire.
Az indie, pár fős stúdióknál lehet esélyed, de az nem úgy megy, hogy megkeresed őket: "van egy jó ötletem, csináljatok belőle egy játékot, és ha bejön, kérek belőle részesedést". Inkább úgy, hogy "programozó/grafikus/tervező/zenész vagyok, van egy jó játékötletem, némi kezdőtőkém, és tudok egy pár befektetőt is szerezni".










Nem igen, a nagy kiadóknak és stúdióiknak külön részlegük van a játékok tervezésére, profi szakemberekkel. A kisebb-nagyobb indie csapatoknak pedig szinte mindig megvannak a maguk "világmegváltó" ötleteik.
Ha van egy jó ötleted és egy kis tehetséged az íráshoz, akkor a terveidet dolgozd ki a legapróbb részletekig. tehát pontos leírás a világról, a karakterekről, a játékmenetről. Kidolgozod a sztorit is stb. Aztán keresel szakembereket, programozókat, zeneszerzőt, grafikust, befektetőket, vagy utóbbi helyett indítasz valamilyen gyűjtő kampányt (pl: Kickstarter-en) és nekifogtok magatok a fejlesztéshez. Esetleg ha nagyon tehetséges vagy egymagad is belekezdhetsz. Aztán ha már van legalább egy tech demó lehet megtetszik egy nagyobb csapatnak a játék és megveszi azt, vagy az egész csapatot esetleg támogat titeket a bevételek egy részéért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!