A World of Warcraft tényleg sokat egyszerűsödött?
MMORPG-k lényege, hogy hosszú end-game legyen, tehát a sokat játszók ne unják meg hamar, ebből kifolyólag sok-sok időt (vagy valódi pénzt) kell befektetned.
Egyébként a WoWban manapság már eléggé kis különbség van pvp meg pve cucc közt, simán tudsz raid-os szettel is pvpzni.
Viszont tény, a Garrison meg a gyökér új craft miatt (Draenor) a 20 millás előfizetői tábor leesett 5 millióra, ami eléggé sok mindent elárul szerintem.
Emellett ott a Heirloom, ha kihúzod 100as szintig fejlődik rajtad a cucc (3500/páncél, fegyver valamivel drágább), el van rakva mint a mountok, szóval bármikor bármilyen karira végtelen számban lehívhatók, és egy vicc vele a fejlődés. Papom 2 nap alatt felment 80ra csak dungeon finderrel meg 1es fejlesztésű heirloomokkal (90ig lép felfele).
Metin 2 egy szánalom nem mmorpg. xD
Catában még hagyján, Catában volt utoljára játszható PvP, és a PvE content sem volt rossz, addig is valamennyit egyszerűsödött, de azóta még többet. A kasztok nagyjához szinte skill sem kell, mage-lock-hunter- szinte 2-3 gombos kasztnak számítt, nagyon egyszerű velük játszani, mellég pedig mind a három top dps.
Törtön el lehet érni, eredetin nem. Mellesleg a Raidelés az igazi PvE élmény, egy Raid instát meg nem 1 óra alatt fogsz kiütni, ráadásul ahhoz csapat is kell.
Ha kevés az időd én is inkább a GW-t ajánlom, hamar meg lehet unni szerintem, de ha nagyon kevés időd van megéri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!