Ennyire nincs igény minőségi mmorpg-re?
Ne felejtsük el hogy a játékok szolgáltatások, ha nincs meg a megfelelő személy aki használja, megbukik. Minél többen játsszák, minél többen ülnek előtte és költik a pénzüket mikrotranzakcióra, annál jobb.
Máshogy működünk mint pl. 15 éve, hatalmas fogyasztói társadalommá váltunk (azzá tettek minket), mindenből minél többet a lehető leggyorsabban kell eladni.
Project 1999.
Tessék, élvezkedhetsz mostmár, hogy te nem vagy casual, a csajok is hullani fognak az öledbe.
A casual is lehet minőségi, lásd Guild Wars 2.
Kinek van már ideje és energiája 2-3 órás HC raidekre, ahol egy pillanatnyi hiba azonnali wipe-ot eredményez? Én szívesebben töltöm azt az időt a barátnőmmel egy jó vacsora vagy mozi kíséretében (pedig mindketten vagy 18-20 órát játszunk hetente).
megértem a barátnős érvet is de nincs mindenkinek barátnője
amúgy meg a " casual" jelzőt nemcsak a pve-re értettem hanem pvp-re is szerintem az igazán erős itemek is a játékosok túl nagy részének adatik meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!