Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Milyen nagy baromságokat...

Milyen nagy baromságokat ismertek, amiket elszúrtak a játékban és elrontotta a játékélményt?

Figyelt kérdés

Nálam totál dobogós:

Getaway 1

Ps2 sandbox játék.

Nem volt térkép a játékban, azzal próbálták meg pótolni, hogy a gépkocsinak mindig az az irányjelzője gyulladt ki, amerre fordulni kellett(igen, magyarul gyalog nem tudtál eljutni sehová).

Ez még nem is olyan vészes!

De ezek az Isten barmai elfelejtették, hogy van törésmodell és bizony kitörhet az index.

Azaz, ha menekültél és mondjuk hátulról megtoltak és kitört legalább az egyik indexed, akkor bizony b aszhattad(kivéve, ha csak balra kellett menni és a jobb index hiányzott, de ugye ez ritka volt), mert nem tudtad hol kell befordulni.

Így szállhattál át másik autóba(még jó, hogy a játék realisztikus akart lenni, ezzel aztán sikerült), ha akartad tudni az irányt....



2015. júl. 20. 19:19
 1/9 anonim ***** válasza:

Én például utáltam az új NFS Most Wantedben,hogy minden blacklist versenynél ott vannak a zsaruk,a The Runban a scriptelt versenyek,a Hot Pursuit-ben meg hogy nekem szinte kötelező driftelni a kanyarokban.

A GTA 4-ben azt hogy mindenhol zsaruk vannak,a főszereplő,a többi szereplő.

A Resident Evil 6 egyik pályáján is volt egy hiba ami nagyon felhúzott.

Most hirtelen ennyi jutott eszembe.

2015. júl. 20. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Soul Reaver 1-ben a kameranézet.


Dragon Ball Z Budokai 3-ban volt egy támadás, amit bármikor bármelyik karakterrel elő lehetett hozni. Ez egy animáció volt (minden karakternél ugyan az), és négy gomb közül kellett totózni, hogy megtudod e sebezni az ellenfelet, vagy sem. Ekkora baromságot még életembe nem láttam verekedős játékban. Emiatt hagytam abba kb. 30 óránál, pedig még nem is untam.


Az új Mortal Kombatokat teszi számomra tönkre, hogy túlságosan kombó alapú, más stratégia gyakorlatilag nincs. Ha nem tudsz százezer hites kombót, akkor bukta van.


Titanfall-ban van pár nagyon buta challenge, és még a győzelmi rátád sem csak tőled függ. De azért számolja.


Ez nem játékmenetbeli, de a Rainbow Six Vegas 2. részének a Single Player kampánya pofátlanul jellegtelen az első részéhez képest.


A Splinter Cell Convictionből (lehet a BlackList-ből is, azt nem játszottam) egy tipikus lopakodós TPS-t csináltak, ami egy dara. Ez nem jellemző a sorozatra.


Több nem jut eszembe, pedig termérdek van. :)

2015. júl. 20. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Uncharted 1-et legnehezebb fokozaton öröm volt úgy kivinni, hogy nem lehetett gránátot visszadobni. Az egész játék lényege a fedezék volt, de legnehezebb fokozaton az ellenfelek fosták magukból a gránátokat, és szaladgálnod kellett össze-vissza mint pók a falon. De ettől függetlenül egy fantasztikus játék, csak elég komikus volt.


PS2-re a csodálatos X-men Origins: Wolverine okozott álmatlan éjszakákat. A kapcsolókat Wolverine csak úgy tudta lehúzni, ha nyomtad a kockát. De nem volt elég lenyomni, áhh, azt csak a csicska szuperhősök csinálják. Először meg kellett nyomni kicsit, alig érezhetően, majd egyből utána nagyon erősen, aztán pedig el kellett kezdeni nyomkodni mint az állat. Ezt ki találta ki? És a legjobb, hogy az első kapcsolónál ezt nem is írják le, neked kell kitalálnod. Szerinted hány percig nyomkodtam a kockát mire rájöttem? Hát, maradjunk annyiban, hogy több ideig mint az vállalható lenne...


A Mass Effect 2 is elég fura. Az egész játék ideje alatt lehetőséged van fejleszteni pl. a hajód páncélzatát, vagy a fegyverzetet, meg hasonlókat. De, ööö, igazából az egész játék alatt nem is irányíthatod a hajót. Sőt, a hajónak semmi jelentősége nincs gyakorlatilag, csak letesz a küldetés pontjánál. Na, az utolsó küldetésnél kiderül, hogyha nem fejlesztetted a hajód páncélzatát, akkor át fogja törni valami lövedék egy átvezető jelenetben, és konkrétan a barátaid fele meg fog halni, 3 hetes depressziót okozva ezzel. Én mondjuk felfejlesztettem, de szerintem az emberek kb. 50%ának ezért halt meg a fél legénység.


Az is tetszett pár hónapja, mikor a Batman: Arkham Knight előrendelői szobrot kb. a megjelenés előtt 1 hónappal kiküldték minden megrendelőnek, aztán utána jutott eszükbe hogy a szobor hátába belekarcolták, hogy "Batman emlékére". Ezek után elég nehéz volt kimagyarázni, hogy "ööö, nem, nem fog Batman meghalni a játék végén, csak izé, viccből tettük oda" :DD


Most jött ki a Portal Stories: Mel, ami egy ilyen ingyenes DLC a Portal 2-höz. A készítők azzal dicsekedtek, hogy ez a játék kihívás lesz, minden agytekervényedet meg fogja mozgatni, csak figyeld. Na, ezt úgy elérték, hogy a játékosok háromnegyede egyszerűen képtelen volt befejezni a játékot, annyira nehéz lett. Ja, hát ez elég jó kihívás lett így :D


Az megvan, hogy a Battlefieldekben a mai napig nem lehet ajtót nyitni? A legjobb az, hogy az egyjátékos módban lehet, csak a többjátékosban nem. Akár a 3-al akár a 4-el játszol, szét fogod röhögni magad, mikor a csapattársaid nekiállnak kirobbantani egy ajtót, vagy késsel körbeszúrkálni. Esetleg tankkal kilőni a ház oldalát. Néha szerintem egy ajtó kinyitása bonyolultabb mint 1-2 ellenfelet megölni.

2015. júl. 20. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Most,hogy mondod az ajtós dolgot tényleg :D Bf3 multi csak robbantás :D
2015. júl. 20. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Engem leginkább az zavar, hogy ha egy adott stílusú játékba beleerőltetnek egy teljesen más stílusú pályát/részletet, aminek semmi értelme vagy jelentősége, viszont tönkreteszi a játék ritmusát. Pl. egy pörgős, darálós FPS-ben egyszer csak fogságba esel, elveszik mindened, és egy idegölő lopakodós szakasz jön, ahol ha egyszer észrevesznek, kezdheted elölről. Konzolon több játékot sem tudtam amiatt végigjátszani, hogy beléjük raktak egy tök felesleges lövöldözős részt, márpedig én az analóg karral képtelen vagyok célozni.
2015. júl. 20. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

A Mortal Combatban a fatalytik túl bonyolúltak. (Komplete)

Far Cry 4-ben zavaró a sok rész ahol be vagy tépve... Nemértem ezt minek kellett. Ajáték fele szipuzá

2015. júl. 21. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Mondjuk számomra még a Bioshock Infinite is ide tartozik. Kitaláltak egy erős sztorit amit aztán megerőszakoltak egy unalmas modern fps stílussal.
2015. júl. 21. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Hát kénytelenek voltak, csak nem adhattak ki úgy egy játékot amiben csak végigsétálsz a városon. Főleg az első 2 rész után.
2015. júl. 21. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Mostani élmény:


Az Assasins Creed 3-ban megváltoztatták a már 4 rész óta berögzült irányítást (a gombokat.) Még védekezni se tudok :D

2015. júl. 22. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!