Felraktam a Mass Effect 3-mat mikor indul be a story?
Volt valaki aki az elején unta, aztán magába szippantotta?
Vagy ne várjak jó kis RPG-s feelinget?
"Ne várjak jó kis RPG-s feelinget? "
Hmm. Úgy veszem észre (de javíts ki ha tévedek) hogy neked ez az első Mass Effect játékod. Ha igen, sürgősen töröld le, mert ez egy trilógia 3. része. Miért kezded el a 3. epizóddal? Az ilyeneket soha nem értem meg.
Te most kajak elkezdted a trilógiát az utolsó résszel, amiben a karakterek és a történések 90%a visszautalás az előző 2 részre? Hát így felesleges is várnod, mert mikor beindul akkor sem fogsz belőle érteni semmit sem.
Amúgy a Mass Effectek 1 sémára épülnek: Az első 2-3 óra a felvezetés, ez elég unalmas. Aztán jön a toborozás, összeállítod a csapatod, megismered a sztorijaikat, döntéseket hozol, és azok által fognak viszonyulni hozzád. Ez a játék magja. És miután mindenki a fedélzeten van, és minden happy, akkor jön "A" misszió, ami körül az egész játék zajlik. Ez egy kb. 1 órás intenzív "utolsó" küldetés, amiben rengeteg döntést kell hoznod, és bizony a csapatod jelentős része simán meghalhat ha hülyén osztod be őket, vagy ha rosszul mérsz fel egy helyzetet. Sőt, még te magad is meghalhatsz, végleg, tehát lezárhatod a történetet mondjuk a 2. résszel is, ha úgy alakítod a dolgokat. Ez a küldetés úgymond amire minden játékos vár, olyan mint egy sorozatban az évadzáró epizód.
Én azt ajánlom hogy inkább a 2.-at játszd, az még viszonylag érthető ha onnan kezded, és sokkal jobb mint a 3. része.
A Mass Effec 1-nél indul be a sztori, és a 3-nál ér véget. Nincs még egy játék amiben a karakter egy az egyben átvihető és a legelső döntése is hatással van a legvégére.
Ez nem három rész ez egy, csak volt közben reklámszünet :-)
#7: "Nincs még egy játék amiben a karakter egy az egyben átvihető és a legelső döntése is hatással van a legvégére. "
Süket duma. Mondj csak egyetlenegy döntést az 1. részből, ami megváltoztatta a 3. rész befejezését!
Nincs ilyen. Pont ez volt a legnagyobb hazugsága a Bioware-nek, amit nem tudtak sem teljesíteni, sem megmagyarázni. A magamfajta hülyék meg elspájzoltak százféle mentést, hogy majd onnan újra lehessen játszani, ha valami rosszul sül el. A végén az is ugyanazt a három színes robbanást kapta, aki a három részbe beletolt 150 órát, meg az is, aki csak végigrohant a 3. részen.
Jó, lehet hogy túl leegyszerűsített volt a hasonlat olyan értelemben hogy a vége mindenképpen a tervezett 4 variáns. Azonban igen is van szerepe ami leginkább a wa pontokban látszódik. pl. A tanács megmentéséért több WA pont jár. Wrex megmentése is változtat a WA pontokon amit megvariál a génfalós döntésünk. A WA pont, meg a végét igen is befolyásolja.
Amúgy meg nem kell bespájzolni mentéseket, mert azoknak akiknek a játék készült (nem azoknak akik végigrohannak rajta) úgy jó játszani ahogy elindul az első résztől és végigviszi. olyan döntésekkel ahogy éppen döntött. Ha új karakter kezdek akár most akkor is az első résztől kezdem mert úgy teljes a story. És ebben játékban igen is jó a story, mert akárki akármit is mond ez a játék remekül sikerült és eddig még csak hasonlót sem tudott készíteni senki. Hogy ennyire beszippantja az embert a történet. Mindenki ismeri a végét és a hozzá vonatkozó vélemény vitát, mégis tarolt az eladási listákon, verve a sims3-at. Ez azért nem nevezhető rossznak. Aki meg ezt nem érzi az maradjon a COD-nál.
Amúgy meg ha valami véleményed van nem indokolt hogy sértegesd a másikat, mert úgy gondolom a hülyézés nélkül is le lehetett volna írni a dolgokat. Vagy most erre hogyan kellene válaszom én is lekreténezzelek? Úgy lenne illő?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!