Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Warthunder nemzetek?

Warthunder nemzetek?

Figyelt kérdés

a WT ben a nemzetek repülöi és tankjai nagyjából egyformák a saját kategóriájukban?

És ha így van annak mi értelme?



2015. jún. 3. 22:08
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
#10: Ne beszéljünk hülyeségeket, ez egyáltalán nem igaz. A szövetségeseknek nem voltak gyengébb gépeik, és technikailag sem voltak jobbak a tengelyhatalmak, legalábbis levegőben. Annyit tudok tanácsolni, hogy tájékozódj kicsit szélesebb körben, és ne csak fórumokról, vagy másoktól hallott információk alapján állíts dolgokat.
2015. nov. 27. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

11-eske, hát el vagy tájolódva. Az amerikai technika messze elmaradt a német és japán technikától, pláne a levegőben. Lássuk csak a legjobb amerikai repülőgépet, a P-51 és P-47-et. Egy repülőgépnek ezeket kell tudnia: jó emelkedő képesség, jó gyorsulás, nagy sebesség és jó manőverező képesség. Mindegyikben alulmaradnak a gépek bármelyik német vagy japán gép ellen. Japánoknál a Zero és a Ki-43 elavult, igen. Viszont a Ki-84, J2M és N1K2 már sokkal jobb volt, mint a P-51, P-47, P-38, F6F, F4U-4.


Én tájékozódtam rengeteget a dolgokról, ezért mondom azt, amit. Neked is kéne és nem kéne elfogadni a bullshitet, amit Amerika tanít. Amerika legnagyobb fegyvere a gazdaság volt, ezért 42x-es túlerőben persze, hogy a P-51-ek nyertek.

2015. dec. 7. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

De tudod mit? Egy kicsit mesélek, hogy tanulj, mert valószínűleg úgysem nézel utána a dolgoknak.


Először maradjunk a levegőben. Ki-84! Az amerikaiak a zsákmányolt Ki-84-be amerikai üzemanyagot raktak és a gép 30 (!!!) km/h-val gyorsabb lett. Ez azt jelenti, hogy 7020 méteren a csúcssebessége nem 686 km/h, hanem 716 km/h, máris lehagyva a P-51-et. Tudni kell az amerikaiakról, hogy ők azzal, hogy lelakkozták a gépeiket azok átlagban 50 (!!!) km/h-val lettek gyorsabbak. Ha nem is ennyit adunk a Ki-84-nek pluszban a nagy orra miatt, hanem csak 20-at, akkor is már 736 km/h-nál vagyunk és van itt még valami. A P-51-nek tökéletes szárnya volt, ami megint csak plusz sebesség, bár azt nem tudom, hogy az mennyi, de adjunk a Hayate-nak csak plusz 5-öt, így is 741 km/h lett végül a csúcssebessége. És mit csináltunk a géppel, szedjük össze? 1) jó minőségű üzemanyagot adtunk neki, 2) lelakkoztuk, 3) tökéletes szárnyat kapott.


Tehát Amerika ebben volt fejlettebb, ilyen dolgokban. De ez a Ki-84 ott alázza széjjel bármelyik amerikai gépet, ahol akarja. Még az úgymond eredeti is megveri bármelyik amerikai gépet 1v1-ben. Ezt eljátszhatjuk német gépekkel is, azok is még keményebbek lesznek.


Menjünk a vízre: Nem is kell ecsetelnem, Amerika is kimondta, hogy a japán hajók ellen az amerikai hajók nem sokat érnek. Hát mit csináltak? Repülőkkel támadták a japán hajókat, amire azok nem voltak annyira felkészülve. De egy érdekesség: az amerikai torpedód rekorderek voltak megbízhatatlanságban. Nem elég, hogy a torpedóik hatótávja röhejesen kicsiny volt, még ha célba is jutott nem lehetett biztosra venni, hogy az robbanni fog. Vicces, nem? A japán torpedók bezzeg ott voltak a szeren. Hatalmas táv és hatalmas pusztító erő.



Tankok: Nos, ez igen érdekes téma. Ugyanis a japánok itt kiesnek szegények, ők egyértelműen nem nagyon tudnak mit felmutatni tankok terén. A német tankok az amerikai tankok ellen. Érdekes téma. Egyértelműen az amerikaiak jobban mozogtak, kényelmesebbek voltak, könnyebb volt őket szerelni, csak szegények egy golyótól pukkantak, mint a lufi és közel kellett kerülniük a német tankokhoz, hogy tudjanak velük csinálni bármit is. 1v1-ben egyértelműen a német tank az erősebb, de Amerika mindig túlerőben ment, hát neki lehetett.


További érdekesség! Szedjük össze a legeket: legjobb repülőgép: német TA-152, legjobb tank ágyú: PaK43 német ágyú, legjobb hajó ágyú: Yamato 46 cm-es ágyúja, történészek szerinti legjobb tank: T-34.


Látsz valahol amerikai gyártmányú dolgot? Nem véletlenül nem. Mondjuk az M2 Browning az jó dolog volt, persze! De inkább egy MG 151!

2015. dec. 7. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

12-eske, maradjunk annyiban, hogy elnagyolod az egészet. És eléggé mellé ment a célozgatás is, ugyanis nem vagyok agymosott, Discovery Channelen nevelkedett amcsi fan. Sőt, kifejezetten undorítónak tartom azt a propagandát, amit ők tolnak az emberek arcába, akár a második világháború kapcsán, de a tények attól még tények maradnak.


A P-51-et túllihegik. Kiváló gép lett belőle a végére, de korántsem annyira, mint amennyire előadják.


A Ki-84 meg valóban az egyik legjobb volt, de hivatalosan is "csupán" egyenlő ellenfele volt a legjobb gépeknek, teljesen felesleges itt hasonlítgatni, hogy a zsákmányolt gépbe így töltöttek amcsi üzemanyagot, meg úgy, stb. Harci körülmények között ez semmit nem számított. Sokkal fontosabb, hogy a Ki-84-et már csak 44 vége felé kezdték el alkalmazni nagy számban. Kb. ennyi időbe tellett rájönni a japánoknak, hogy nem minden a manőverezhetőség. Ezt hívod te technikailag legfejlettebbnek? Ugyan már... Az N1K-ra ez még fokozottabban igaz, félelmetes gép volt az is, de már mikor hozakodtak elő azzal, és meg lehet nézni mennyit gyártottak belőle.

Azt meg valamiért meg sem említetted, mikor ment a nagy Zero alázás. P-38, F4F, kiismerték a gépeket, később jöttek a Hellcatek is, aztán nem volt mese.


A nagy szövetséges felsorolásból próbáltad elsunnyogni a briteket, bár tudom is miért. Azért, mert ők a háború elejétől a végéig is simán ott voltak a legjobbak között technikailag (itt most légi hadviselésről beszélünk még mindig), csak ez gondolom nem festett volna jól az irományodban.


Azt nagyon fontos látni, hogy ez az egész háborúsdi arról szól, hogy folyamatosan reflektáltak a másik fél lépésére. Egyik gépet a másikra válaszul fejlesztették. Úgyhogy mikor te Ta-152-kel meg ilyesmikkel dobálózol, akkor vedd figyelembe, hogy a briteknek is ott volt a Spitfire továbbfejlesztése a Spiteful meg a Seafang, ami még gyorsabb is volt, mint a Ta-152 (ráadásul ha jól emlékszem hamarabb is készült el annál), csakhogy a berendelt első 150 példányt is inkább törölték tizenakárhány példány után, egész egyszerűen, mert nem volt rá szükség. A szövetségesek folyamatosan nyomultak előre és boldogultak azzal, ami volt. A németek Kurt Tank tervezőmérnökhöz meg úgy rohantak oda, hogy kell valami hatásosabb a szövetséges bombázók ellen, így lett a Ta-152. Csupán ennyi volt a különbség: az egyik fél előhozakodott vele, mert szükség volt rá, a másik meg nem, mert nem kellett. Ezért sem érdemes a háború végéről bedobott repülőgépekre alapozni olyan baromságokat, amiket írtál.


Tehát mikor ilyeneket irkálsz, hogy:

"Mindegyikben alulmaradnak a gépek bármelyik német vagy japán gép ellen."

vagy:

"Az a probléma, hogy technikailag Németország és Japán volt a legfejlettebb. Repülőkben a német Ta-152-nél és a japán Ki-84-nél nem volt jobb szövetséges repülőgép."

És még sorolhatnám a többi légből kapott hülyeséggel együtt...akkor azért hadd ne én érezzem már kellemetlenül magam.

Pl.: mindkét oldalról pilótabeszámolók százai tanúskodnak arról, hogy hogyan boldogultak vagy épp nem boldogultak egymás ellen, erre te jössz, és megmondod a frankót. :D Kérlek...


Vízre meg nem fogok menni, mert ott is nyilván elfelejtenéd megemlíteni, hogy a német torpedók is rettenet gyengék voltak, vagy hogy a tengeri hadviselésben is csúnyán elbuktak, stb. Úgyhogy zárjuk is inkább a vitát, és még egyszer azt ajánlom, hogy ne csak 1-2 oldalról informálódj.


Szóval akkor a kedvedért szedjük össze a legeket:

- legjobb repülőgép: nem volt ilyen (nem, nem a Ta-152), mert mindegyik nemzet fel tudott mutatni valamit, és gépenként eltérhetett a feladatuk is.

- legjobb hajó: teljesen felesleges parasztvakítás Bismarckokat meg Tirpitzeket építgetni, amíg nincs belőle több. Azt meg még egészséges gazdasággal sem lehetett volna bírni. És elég beszédes, hogy a németek egy valamirevaló repülőgéphordozóról sem gondoskodtak. A japánok erősek voltak, de elbuktak a légifölény miatt.


És a vicc, hogy te az egészből kiemelsz itt nekem ilyeneket, hogy tankágyú, meg legjobb hajóágyú. :D

2015. dec. 7. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Ó még valami: a németek meg a japánok gondolom olyannyira utolérhetetlen technikai fölénnyel rendelkeztek, hogy majd biztos megmagyarázod nekem, miért nem tudtak egy valamirevaló, bevethető és megbízható nehézbombázót összeeszkábálni. Kíváncsian várom.


(Mielőtt megpróbálnál kioktatni, tudom, hogy kezdetben a schnellbomber taktikára alapoztak a németek, de azt benézték.)

2015. dec. 7. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 kérdezőférfi válasza:

Eleinte amikor még villámháború volt és nem következett be az állóháború addig igen is a németek tankjai voltak a legjobbak, mert technológia szempontjából a háború elején nekik volt kedvezőbb tankjaik. De aztán fordult a kocka, mert az m4 sherman és kv1-nél is vaskosabb és átütősebb lövegeket kezdtek el gyártani a szövetségesek aminek következtében a német meghátrálásra kényszerültek a sok tank elvesztéstől.


Az hogy melyik nemzeté volt jobb a ww2-ben az mindig az idejétől függöt. A sok m4 és t34 nem tudot mit kezdeni a tigrissel, csoportos össztűzzel tudták csak legyőzni.

De aztán a szövetségesektől jöttek olyan tankok ami a tigrisnél jobbak voltak és akkor fordult a kocka a győzelem irányában.

2016. ápr. 30. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim válasza:
A fejlettségben a németek és a brittek voltak a legjobbak /levegöben/.Amig a többi ország ott repdesett az 1 motoros repülöikkel addigra a németek még 45 ben meg már sugárhajtásu gépekkel védték a területeiket.Csak a tulerö ellen semmi esély.Amig a szövetségeseknek az 50 es években voltka meg az elsö rakétáik addig a németek meg ott lövöldözték.Viszont 46-47 között már a brittek is kifejlesztették a saját sugárhajtásu gépét.Pár példa ezekre: Me 262 He 178 Me 173 Arado 234. Ezek között van olyan is ami több mint 1.000 km/h val tudott haladni.Valamelyik volt bevetésen is valamelyikböl meg csak prototipus készült.
2016. júl. 24. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
Ez mondjuk nem egészen igaz. Sugárhajtású gépe már a briteknek is volt a háború alatt, a Gloster Meteor kb. a 262-vel egy időben állt szolgálatba. A különbség az volt, hogy a britek nem használták idegen területek felett, mert nem szerették volna, ha idegen kézre kerül a hajtómű/technológia.
2016. júl. 25. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:

"Amig a többi ország ott repdesett az 1 motoros repülöikkel addigra a németek még 45 ben meg már sugárhajtásu gépekkel védték a területeiket"


"Amig a szövetségeseknek az 50 es években voltka meg az elsö rakétáik addig a németek meg ott lövöldözték."


Nem volt nehéz úgy hogy a Németek 1933 óta folytonosan fegyverkeztek.

2022. jan. 1. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!