Hogy fejlődhetnék így dotában?
Figyelt kérdés
Nemrég kezdtem, végigcsináltam a tutorialt, játszottam botokkal, aztán elkezdtem emberekkel. Eddig 14 meccsem van, abból kb több mint a fele úgy nézett ki, hogy az emberek fele kilépett amint egyszer meghalt, vagy valami nem tetszett neki...
Tök tetszene a játék, de így nem lehet... Attól nem fejlődök semmit, hogy vagy folyton meghalok, vagy a kezdőn állok és rettegek, viszont egyre töb mecsem lesz és egyre erősebbekkel rak össze, úgy hogy totál kezdő maradok.
Nagyon kiborítanak az ilyen meberek.. az nem érdekel hogy feedelnek, én is kezdő vagyok, ez ilyen, csak ne lépnének ki... Egyszer mondjuk nyertünk 2v5-ben, az vicces volt, de ezt így akkor se lehet csinálni :/
Hogy az istenbe tanulhatok meg így játszani?
2014. dec. 8. 13:06
1/7 anonim válasza:
ha játszol, akkor haladsz, és előbb utóbb kikerülsz az ilyen emberek rangköréből, és olyanokat kapsz akik nem lépnek ki 1 halál után.
2/7 A kérdező kommentje:
Tudom, de félek hogy akkor meg iszonyat noob leszek, mert semmit nem tanulok most :(
2014. dec. 8. 13:21
3/7 anonim válasza:
Kikerülsz, ott meg elkezdesz tanulni. Mindenki volt kezdő. Az még a jobbik eset ha tudsz fejlődni. Sajnos vannak olyanok akik az első emberre, akik jobb náluk csalót kiáltanak, kilépnek stb.
4/7 anonim válasza:
Én sosem játszanék olyan játékkal, amitől félni (sőt, rettegni) kell (főleg a játékos társaktól). Abban mi a szórakozás?
5/7 A kérdező kommentje:
Nem attól félek hogy beoltanak :D eleget nézem ahogy barátom játszik, hiába csinál mindent jól, akkor is beszólnak, én attól félek hogy TÉNYLEG béna leszek, és nem tudom mit kell csinálni, stb. :)
2014. dec. 8. 15:19
6/7 anonim válasza:
Hát hidd el a pubon nem kell félni akkorse a lvl100 vagy dotában normál játékban senkisem jó általában csak rankeden.
7/7 anonim válasza: