Nem tudok be log in-elni League of Legends-be, megoldás?
Internet kapcsolat tökéletes, tegnap még tudtam játszani, azóta semmi szart nem töltöttem le a gépemre. Ennek ellenére ma amikor haza értem egyszerűen nem enged belépni (a szerver fut, haveromnak sikerült belépnije). Azóta frisítettem, újraindítóttam még driver update-et is kerestem de semmi. Egyszerűen nem enged játszani.
Ezt írja ki: [link]
#1 Nekem XP-m van, nektek?
Ismerősömnek viszont megy...
Srácok, tudom mi a probléma, ha nektek is az volt a problémátok mint nekem akkor kövessétek az alábbi lépéseket és működni fog.
1) Nyitsd meg a Internet Explorer-t
2)Jobb felső sarokban a piros X alatt katints a fogaskerék ikonra (tools)
3) Alúlrol a másodikra kattints rá ami azt írja, hogy "Internet Options"
4) Menj az utolsó rublikára ami azt mondja, hogy "Advanced"
5) Kattints a "Restore Advanced settings" majd "ok"-zd le
6) Indítsd el a League launcher-t rendszer gazdaként
7) Játsz :)
Support levél:
1, Bizonyosodj meg róla, hogy a Windows órád helyesen van beállítva.
2, Győződj meg róla, hogy az Internet Explorer beállításai megfelelően vannak kalibrálva (A böngésző frissítése a legújabb verzióra és a Microsoft fixit fájl futtatása a legelterjedtebb problémamegoldási módszerek közé tartoznak):
3, Kapcsold ki a hitelesítés opciót az Internet Explorerben. (IE Options > Advanced > Restore Advanced Settings, IE Options > Advanced > kapcsold ki a „Check for server certificate authentication” opciót.
Amennyiben az internet explorer egyik frissebb verziójával rendelkezel, akkor előfordulhat hogy a következő opciókat kell kikapcsolnod:
”check for server certificate revocation”
"Check for publisher's certificate revocation"
"Warn about certificate address mismatch"
4, Hatástalanítsd a Peer to Peer kapcsolatokat a javító jobb felső sarkában található beállítások gombbal. (fogaskerekek)
5, Töröld le a Pando Media Booster-t.
6, Győződj meg róla, hogy az Internet Explorer nincsen offline üzemmódba kapcsolva. (Ezt az Internet Exploreren belül a fájl menüben tudod ellenőrizni)
7. https://www.youtube.com/watch?v=B4GPhQRnQes Ez meg csak ellenőrzés, hogy még mindig követed-e a kis útmutatómat:)))))))))))))))))))))))))))
Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, akkor valószínűleg egy másik folyamat zavarja a League of Legends akadálytalan működését. Eltudnád nekem küldeni a háttérben futó folyamatok listáját? Itt találhatsz egy részletes leírást, ami elmagyarázza az egyes folyamatokat:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!