Gates Of Andaron KÉK TALAJ Miért?
az lenne a kérdésem hogy miért kék a talaj tehát a textúrája sima kék és igy nehezen tudok tájékozódni a többit mutatja mobog tárgyak stb. namost lefrissitettem a vidi karit fent van a net framework 4.0-ig és a visualcc+2013-ig és letöröltem és ujra is raktam a gépigényem
cpu : 2x 2.4ghz ht socket 468 vitrual két mag
vidik.: ati radeon 9250 128 mb
ram :1 gb 2x512mb
a minimálisnak pont megfelel szoval nem értem mi lehet a gond kösz a válaszokat előre is
Lövésem sincs a játékról....
De hiszek neked hogy minimum gépigénynek megfelel.
Lehet az a baj hogy olyan utasítás készleteket is használ a játék amit a te vga-d nem...ezért így jelenik meg...
Én anno a Republic commandoval toltam tökéletesen futott semmi gond nem volt vele csak a video kártyám nem támogatta a shadder 2.0-t és ezért néhány helyen a lámpák fénye egy szürke alakzat volt ami nem látszott át...
Én hasonló gondra tippelek...ha ez a gond akkor csak a video kártya csere segít..... de a konfigodat elnézve nem biztos hogy tudsz venni már bele való vga-t ...max használtan.
első válaszolónak igaza volt az volt a hiba arra is gyanakodtam a második válaszoló meg baromságot irt
mert nézd meg a gépigényét és utána beszélj a minimális gépigénye
Operációs rendszer Windows 2000/XP/Vista
CPU Pentium4 1.6GHz
RAM 1GB
Videokártya GeForce FX5700 128Mb
DirectX verzió DirectX 9.0c
HDD 2GB vagy több
itt az eredeti oldalról írtam : [link]
és nekem egy intel pentium d 945 3.2 ghz
2gb ram 512 vidi karim van és full graffon megy lagg nélkül egy másik gép miatt kérdeztem a kék talaj dolgot
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!