Mi a Bioshock Infinite története?
Egy isten vagy :D Bocsi hogy megint csak kérdezek, de ezzel hátha a többieknek is világosabbá tehetjük a dolgot. :D
Mikor megyünk újra kiszabadítani Elizabeth-et, akkor vannak azok a kis emberek, meg az a "boy of silence". (Megjegyzem nem egyszer fosattak be elég rendesen :D) Azoknak van valami jelentőségük a történetet tekintve?
Köszönjük #31-es. Nem akadékoskodni akarok, csak elég lett volna a kiegészítéseket leírni, mert a lényeget korábban kifejtette más is (így kevesebbet kellett volna írni).
Amúgy elég egyszerű angolsággal mentek a szövegek a játékban, és viszonylag szájbarágósan, szerintem majdnem mindenki megértette volna a történetet, aki odafigyel a dialógusokra és a hangfelvételekre. Ezt azért írom, mert aki most játssza, az jobban figyeljen és ne olvassa el előre a történet ismertetőt, mert elvész a játékélmény és már csak egy sima céllövölde lesz a játék. Sajnos én a végén már végigrohantam, mert kezdtem unni, hogy néha ugyanazokon a helyszíneken kell fel s alá rohangálni, de tény, hogy így ugyanannyi pályarészletből majdnem dupla játékidőt ki tudtak hozni.
Korábban én írtam a végső konklúzió kiegészítését, miszerint az utolsó képsorokkal nyomtak egy reset-et, tehát akár újra megtörténhet az egész, ezzel ironikusan a játék újrajátszhatóságára utaltak (vagy teljesen másképpen alakul, nem lesz már aki elvigye Elizabethet, vagyis Annát). Az lenne csak az izgalmas, ha újrajátszáskor a történet módosulna (ezzel dupla, tripla játékidőt adhattak volna), bár ehhez nagyobb mozgásszabadság kellett volna, a játék meg lineáris.
Lenne egy kérdésem:
Textúra problémákkal találkozott valaki a játékban?
Textúra problémával különösebben nem, max hajlamos tárgyak közelében vagy sarokban beszorulni a karakterünk :D
Amúgy nekem az infinite jobban tetszett mint maga a bioshock 1, na ne értsetek félre annak a storyja is lenyűgöző (jelenleg könyvben is olvasom az előzménytörténetet) de ez az új game sokkal szabadabb. Rá is jöttem miért mert az 1 ben az volt a lényeg ,hogy egy kétségbe esést váltsanak ki a játékosból, tehát az óceán mélyén vagyunk, szűk kis folyósok, őrültek rohangálnak fel és alá XD, de itt nagyobb szabadságot érzet a játékos, pl a sky-line kiváló ötlet, kedvencem mikor sky line ról átugrik az ember egy léghajóra ott lezúz mindenki majd újra leugrik onnan :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!