Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Szerintetek a tavalyi év...

Szerintetek a tavalyi év legjobb MMORPG-i? Pontozzátok őket!

Figyelt kérdés

Én tavaly kipróbáltam pár mmo-t leírom a tapasztalataim , kérlek tiis írjátok le (de csak olyat amit kiis próbáltatok) hogy tetszett , akár az én pontozásos rendszeremmel is leírhatjátok.



World of Warcraft : Mists of Pandaria :

Grafika: 4/10 , hát köztudott hogy a wow nem a grafikáról híres..

Küldetések: 2/10 , szokásos sablon küldik

Hangulat: 4/10 , egész jó távolkeleti hangulatot adtak a pandák , de ez még ígyse ér a TBC-s wowhoz fel

PvE Countent: 10/10 , wow egyik nagy erőssége az endgame..

PvP: 8/10 , komolyszinten elég nehéz ..

Kasztok: A wow egy folytatás a kasztok ismeret voltak szóval ..


Tera Online :

Grafika: 10/10 , maximális beállítások mellett gyönyörű fantasy világot adott (bár megjegyezném hogy tele buggal)

Küldetések: 2/10 ittis wowos sablon küldik..

Hangulat: 8/10 , jó volt igazi fantasy

PvE Countent: 1/10 , nagyon gáz volt az endgame , farmoláson kívül semmit nem lehetett anno csinálni

PvP: 4/10 , a játékot ami megmenti a harcrendszer , de a pvp nagyon unbalanced (volt legalábbis mikor én játszottam)

Kasztok: 6/10 , hiányoltam a mobilitást .. csak healer kaszt meg csak tank kaszt ...


The Secret World :

Grafika: 10/10 , valami epic amit műveltek vele , egy ilyen ismert világot (mivel ugye New York , egyiptom és más valós hely is van a játékban) nehéz megcsinálni , nem vélelen hogy valami eszméletlen nagy az ajánlott gépigénye.

Küldetések: 10/10 , a legkellemesebb csalódás , nagyon jók a küldetések kicsit nehezek de meglehet szokni hogy köveztetgetni kell ! Nem véletlen hogy van egy beépített google a játékba.

Hangulat: 10/10 eszméletlen jó hangulata van az egész story rész alatt .

PvE Countent: 6/10 , jónak jó , csak kevés szerintem az 1 raid

PvP: 7/10 , egész jó , csak nehezen szokható

Kasztok: ?/10 , mivel a TSWben nincsenek kasztok , a karaktered olyan irányban fejleszted amere akarod , ezért nem lehet pontozni , de nagyon jó és müködő dolog .


Star Wars: The Old Republic :

Grafika: 1/10 , nem is részletezném , nekem nagyon nem tetszett , kifejezetten csúnya

Küldetések: 6/10 .. elment.

Hangulat: 2/10 , én nem éreztem át az egészet

PvE Countent: 1/10 , nem vélelen lett bukás ..

PvP: 2/10 , szokhatatlan és rossz

Kasztok: 7/10 .. nekem egyetlen dolog ami bejött a játékban


Guild Wars 2 :

Grafika: 8/10 , egész jó de de mint fantasy világ a tera nyomába nem ér.

Küldetések: ?/10 , mivel nem voltak küldetések ...

Hangulat: 5/10 , olyan semmien volt , mégis egész szórakoztató

PvE Countent: 1/10 , nem véletlen hagyták ott sokan ..

PvP: 3/10 , egész jó de csak skinekért nincs kedvem 10órákat pvpzni ...

Kasztok: 6/10 voltak sablon kasztok is(warrior) , de egyediek is(Mesmer,Enginer,Necromancer) ..



2013. febr. 17. 00:26
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
90%
Guild Wars 2
2013. febr. 17. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
14%

Az nem countent, hanem content, mint tartalom.

Értelmetlen mondatok, helyesírási hibák... minek válaszoljak erre a kérdésre?

2013. febr. 17. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

bocs ha hajnali fél 1kor félkómásan volt 2 helyesírási hibám ...

Ne válaszol , ha nem kell a zöld kéz ..

Értelmetlen válaszokat meg úgyis pirossal jutalmazom :)

2013. febr. 17. 11:32
 4/13 anonim ***** válasza:
67%
a wowról írt véleményeddel egyet értek, sajnos a terával és a swtor-kal is. a gw2 a pvp miatt lett nagyon ütős. szerintem 3/10-nél sokal többet ér maga a pvp. az más dolog, hogy ez által milyen jutalmat kaphatsz. persze az is része a pvp egészének, de én többet adnék mindenképpen.
2013. febr. 17. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
33%
Terát most nagyon jól megcsinálták az endgame-nél(7-8 dungi, bg).
2013. febr. 19. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
régen is volt 7-8 dungeon terában , csak semmi raid , a nexus meg 1 viccvolt ..
2013. febr. 19. 11:57
 7/13 anonim ***** válasza:

wowwal már 3 éve nem játszom, de ahogy olvastam azok akik játszanak nem panaszkodnak úgy rá, hogy ennyire le legyen húzva a hangulata.


gw2 nekem nagy csalódás, többet vártam tőle.

Az az előnye, hogy nincs havidíj, így ha jön egy nagyobb frissítés akkor megint felnézek rá, de nekem 3/10 összességében.


swtor:

ingyenesen próbáltam csak, nem tetszett meg. Pedig szeretem a filmeket és az egész univerzumát. Olyan érzésem van vele kapcsolatban mint a conan-el, fölösleges volt megcsinálni ha csak ennyire képesek.


többit semennyire nem próbáltam.

2013. febr. 19. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
84%

A Guild Wars 2-nek van küldetésrendszere, sokkal fejlettebb és jobb, mint a hagyományos MMOknak. Nem szeded fel a küldetéseket 1-1 embernél, hanem ha egy bizonyos területre belépsz, ott egy szívecske jelenik meg, és azt a csíkot fel kell töltened, ekkor pénzt, XP-t és egy levelet kapsz, amiben megköszönik a segítséged. Továbbá nem csak az ölj meg 3 patkányt vagy szerezz 10 griff tollat a cél, hanem számtalan feladat van. Például fogj be szalamandrákat, javíts meg csapdákat, takarítsd le a propaganda plakátokat a városban...


A másik küldetésfajta a Dynamic Events, ami véletlenszerűen van a világ összes pontján, állandóan ilyesmikbe keveredsz. Ebben is annyira sok színes ötlet van, hogy élvezet csinálni, ellentétben az olyan monoton küldetésekkel, amiket az előbb felsoroltam. Gyakorlatilag minden történhet egy Dynamic Eventen. Foglald el a falut, védd meg a falut, védd meg az építőket akik újraépítik az összeomlott hidat, menj egy katonai vezérrel 3-4 Dynamic Eventen keresztül és segíts nekik harcolni, nyerj meg egy ivóversenyt, győzzetek le egy sárkányt, gyakorolj vívni, változz bikává és azzal csinálj feladatokat, nyerj versenyt... Gyakorlatilag végtelen sok van, nagyon élvezem őket. És ezeket mind küldetésekhez soroljuk, nem értem mért nem soroltad be őket. Igaz, hogy a Dynamic Event teljesen máshogy működik mint egy küldetés, de a szívecskés az teljesen ugyanaz, mintha felvennél egy küldetést, de sokkal könnyebben van kivitelezve: beérsz a területre, és ameddig ott tartózkodsz, kiírja a küldetést, nem kell mindig mindenkivel beszélni és skippelni a több száz szavas monoton szöveget, amiket senki nem olvas el.


A grafika szerintem nagyon jó, a Teránál gyengébb, de nagyon tetszik, főleg a grafikai rajzok.


A PvE-vel is vitatkoznék, egyáltalán nem 1/10, nemhiába van a Story Mode, ami minden karakternél más, és döntéseket is hozhatunk a történet során. Az óriási csatákon/háborúkon több áll leesést is megéltem, amikor több száz ellenséget kell kiirtani. Panaszkodtak páran, hogy nagyon el van húzva a dolog, sokáig tart befejezni a story mode-ot, és cserébe nem ad sok XP-t vagy hasznos cuccot, ezért páran nem játszották ki egyáltalán. Ezzel egyetértek, de azt gondolom, a főkaraktereddel simán végig lehet ülni egyszer. Többi MMO-ba is csak ölsz és ölsz mobokat számra, szóval szerintem simán kibírható.


A PvP is kérdéses a te válaszodra, hisz nem említetted a World PvP-t, ami nagy erőssége a Guild Wars 2-nek. Nem céltalanul futkosunk a világban másokat keresve és ölve, hanem 4 fajta területet lehet elfoglalni (camp, tower, kisvár, nagyvár asszem?) És nagyon részletes, több fajta ostromgépet le tudsz tenni és irányítani, amikhez Supply kell a megépítésükhöz, így össze kell működni egy seregként. A várfalat ezekkel ostromlod vagy a kaput, amiket szintén meg lehet erősíteni vagy javítani. A Supply Campekbe pedik Doyakok (kecskeszerű bika) állatok szállítják az utakon az utánpótlást, amiket meg lehet gyilkolni, így egy idő után a táborokban nem lesz supply, amiket nem tudsz felhasználni az építésekre. A World PvP-ben, ellentétben a sima PvP-vel a saját cuccaidat és képességeidet viszed harcba, így küzdened kell a 80-as szintig az összes Traits megnyílására, és a legjobb 80-as szett megvásárlásához. Felszintez 80-ra, de ugye sokkal gyengébb vagy. Viszont nincs pay to win, hanem play to win, nagyon nehéz a játékmód, minden karaktert teljesen máshogy kell használni, és a játékos képességei sokkal jobban befolyásolják a játékmenetet, a pajzs/szett kevésbé fontos, de a 80-as szint fele már az is fontosabb szerepet játszik, de nem kell 3-5 hónapot farmolni míg meg lesz a legjobb szetted, ugyanazokat a bossokat megölni újra meg újra. A loot system is más, mindenki saját maga kap lootot, így nincs igazságtalanság, ha valaki ellopja a bossból a lootot, saját szerencséd alapján kapsz cuccokat. Mindenesetre a legjobb szetteket dungeonban szerzett tárgyakért, ereklyékért kapsz amiket minden dungeon végén kapsz.


Amik a legjobban bejöttek a játékban, azok a kasztok, dungeonök és a special eventek. Jó animációk, a fajok rohadt jól néznek ki (főleg a charr), és egyes kasztok olyan képességekkel rendelkeznek, amiket MMOkban ritkán látni (Mesmer, Necromancer például). A dungeonök eszméletlen jól néznek ki, minden sarka tökéletesre van csiszolva. A special eventek pedig különleges napokra tervezik, mint a Halloween, karácsony, így rengeteg új játékot beletesznek. Halloween példájára volt pár jumping event, különleges lootok minden mobban, NPC-k... Bújócska játék, ahol egy halott temetőben kellett egy labirintusban menekülni pár ember ellen és el tudtál tűnni, volt pár képességed, akkor másik játékban szerezd meg a tököt és vidd a bázisra hogy csontvázak éledjenek, amik a te oldaladon vannak és támadják az ellenfelet... A fegyvered egy puska, amivel egy lövésre megölhetsz bárkit (CD-vel)... Egyszerűen annyira sok dolog van a játékban, hogy pár napba telik, mire leírnám.


Szerintem a Guild Wars 2 egy remekmű, nagyon szeretek vele játszani, van egy különleges atmoszférája. Sajnos a gyenge gépem miatt csak más gépén tudok vele játszani, de már dolgozok rajta, hogy új gépem legyen.

2013. márc. 10. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 Gabrusz válasza:
89%
Egyet értek az előttem szólóval teljes mértékben!
2013. márc. 15. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
80%
Ellentétben azokkal, akik csak azért nyomják a piros gombot, mert nem tetszik nekik, hogy egy olyan MMO-t alkottak, ami a legnagyobbak között is kiemelkedik. Játszottam már több MMO-val, de a Guild Wars 2-t az istenek kovácsolták :D. Sok ezer dologban más a játék, az összes MMORPG "hibáit" úgymond kiküszöbölték. Ha 80-as akarsz lenni, akkor nem grindelni kell 24/7, ugyanazt újra és újra megölni, hanem elmész küldetésezni, Dynamic Eventezni, Dungeonbe (végén kapsz elég nagy mennyiségű XP-t). PvP is meg van oldva, nem tudsz sok ezer forintot fizetni, hogy sokkal erősebb legyél. Továbbá a geart könnyebb beszerezni, nem kell 2-4 hónapon keresztül ismételni dungeonöket, stb. Továbbá a gear az nem biztosítja a győzelmed, csak lényegesen megerősít. A world pvpben 90% a játékos ügyessége, irányítása , 10% a gear. Nincs meg a DPS/HEALER/TANK szenthármasság, mindenki lehet minden, de mindegyik kaszt különbözik. Pl. Guardian simán lehet gyógyító vagy tank, de egy Thief nem lehet tank, de tehet full védelem + pajzs + HP-ra. Ezért is jó a PvE+PvP, mert főleg saját magadtól függ, ki fog nyerni egy csatában. Társakat tudsz buffolni vagy gyógyítani, de nem annyira, mint saját magad. Az összes játékos saját épségéért felelős, így nincs az, hogy tank tauntolja a bosst, healer nyom 1 gombot (gyógyítás), többi meg csak áll és nyomja a többi gombot (damage). Mindig mozogni kell és kitérni a végtelen sok AoE ellen, ezért sokkal nagyobb kihívás egy bosst legyőzni mint a legtöbb MMORPG-ben.
2013. márc. 21. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!